21 September 2015

Cacao cruda


Nu pot spune decat atat: ceva atat de amar nu am gustat in viata mea. Ba da... a fost o data acum multi ani, o ciocolata Lindt cu 99% cacao... am crezut ca lesin. Deci, gustul e acelasi, amar cu acru amestecat, incat imi vine greu sa cred ca ar place cuiva. Evident ca avand o motivatie serioasa, de genul "are proprietati magice si trebuie sa il inghit", poate as reusi. Dar nici asa nu cred sigur...

O data aflate in bucataria mea, ma intreb la ce o sa le folosesc. Nu imi vine in minte decat sa le rasnesc bine si sa le amestec in altceva. In care sa ocupe un procent mic :). Ci cu un procent mare de indulcitor sanatos (curmale hidrate, banane foarte coapate, xylitol, stevia). Inca nu am nici o idee, daca reusesc sa inventez o reteta, o postez. 


No comments: