11 April 2010

Am reinceput dieta keto

De azi. Vreau s-o tin pana la 1 iunie. La 1 mai voi face incarcarea cu carbo, datorita faptului ca e posibil sa plec din tara cateva zile.

Azi am mancat:

Masa 1: pastrav afumat + maioneza (home made) + praz verde + ulei masline
Masa 2: muschi vita + unt + salata verde + ulei masline
Masa 3: slanina porc + nuci
Masa 4: urmeaza... smantana, brocoli, usturoi

Am mai tinut dieta keto acum vreo 2 ani, in cateva cicluri de 2 luni fiecare. Dupa ea, am ramas pana in prezent pe low-carb. In vacante in general ieseam din low-carb, datorita dulciurilor consumate in exces de insotitorii mei...

Dupa cele cateva cicluri de keto, am obtinut:

- vindecare acnee si foliculita;
- reglare ciclu menstrual la ceas;
- scadere colesterol;
- lipsa oboselii permanente;
- descoperirea unei stari de energie fizica incredibila.

In timpul dietei, nu am oscilat in greutate (slabirea fiind mare atuu al dietei). Nici nu am urmarit asta. In prima luna de dieta, am inceput sa slabesc, asa ca a trebuit sa urc de la o medie 1500 cal pe zi (inainte si la inceputul dietei) la 2000.

De ce am reinceput dieta keto acum? Pentru a rezolva:

- acneea (datorita renuntarii din ianuarie la contraceptive + escapadelor cu carbo simpli in ultima vreme);
- probleme cu articulatiile picioarelor, in special genunchiul stang;
- oboseala nejustificata, care iar ma bantuie.

4 comments:

Diana said...

Cum mananci slanina de porc cu nuci? Goala? Fara paine? iac ! :)

Adina said...

Da. Pot sa mananc si goala, fara nuci.

Paine nu exista in dieta keto. Nimic cu cereale, nimic cu zahar. Doar carbohidratii din legume. Si alea cu indice glicemic cat mai mic. Si fara amidon.

De obicei mancam nuci cu cascaval. Este o masa tipica pt. keto. Insa azi la primele 2 mese am mancat prea multa carne (proteine) asa ca masa a 3-a am vrut sa fie mai bogata in grasimi. De aceea am asortat nucile cu slanina.

pixxie said...

Suplimente iei in perioada asta?
E mai bine fara anticonceptionale, eu prefer sa am cosuri decat celulita si varice; mi-au facut mai mult rau decat bine, dar deh nu avem incotro...

Adina said...

Eu am fost un caz atipic, pastilele nu mi-au adus variatii in greutate nici cu un kg, nici celulita (am un pic, nu sunt ipocrita acum sa zic ca nu). Dar probabil o faceam oricum. La 31 de ani sa n-ai pic de celulita presupune ori vreun genetic de invidiat si rar intalnit, ori sport de performanta. Si am luat la viata mea Diane 35 vreo 4 ani. Apoi copilul, apoi Yasmine. Ma si mir ca dupa Diane am scapat cu bine si am mai facut si copil. Au fost considerate cele mai nocive, bomba hormonala, concentratii mari de hormoni.

Plus ca dupa sarcina, s-a apucat domn' doctor sa faca experiente pe mine si am fost a 2-a persoana din Ro care a avut un implant contraceptiv sub piele. Implanon 1. Este un fel de pai (umplut cu hormoni) care se tine 3 ani sub pielea de pe brat. La ala am facut toate efectele secundare urate: am slabit, am facut acneea acneelor pe fata, spate... plus ingrasare par, imi spalam parul la 2 zile. Dupa 8 luni, l-am scos. La cine si-a mai pus ulterior, am auzit aceeasi poveste. Ma gandesc sa apelez pe viitor la sterilet. Dar nu cel care elibereaza hormonii. Imi aminteste de porcaria pe care am avut-o in brat.

Suplimente: vit C 1gr, omega 3, un supliment cu vit&min, lecitina. Ocazional mai iau D3.