09 April 2014

Dragi cititori...

Sper ca toti care ati citit acel articol si v-a deranjat atat de tare, sa il cititi si pe asta.

Am mai spus si o repet: D A C A   N U   V A   P L A C E   C E   S C R I U,  N U   M A I   I N T R A T I   P E   B L O G U L   M E U.

Este ca si cand intri la cineva strain in casa, si incepi sa ii zici: nu imi place canapeaua ta si parchetul e oribil. Cum ai putut sa iti pui tablou cu asa ceva pe perete? Faceti asta? Este exact aceeasi situatie.

In alta ordine de idei, adevarul deranjeaza mereu.

In cu totul alta ordine de idei, am inceput sa primesc fel si fel de telefoane de la fel si fel de fatuce care cred ca era vorba despre ele in articol. Exista o singura... zi un nume... "maria" sa zicem, in Bucuresti? Sau in Romania? Sau pe planeta? De ce se simte una dintre voi cu musca pe caciula?

Articolele mele sunt bucati din mine. Ma detestati, ma urati, ma invidiati, dar imi cititi blogul. THAT is fucking mad and sick...

No comments: