17 November 2011

O descoperire surprinzatoare, Raluca Schachter si www.guide2health.net

Am intrat azi pe facebook, dupa ani lumina... intru foarte rar, sa caut un restaurant de sushi, pe care oricum nu l-am gasit, si am sfarsit prin a-mi revizui lista prea lunga de prieteni, cu gandul de a mai renunta la o parte din ei. Cand mi-am creat contul, in euforia inceputului, am dat accept la tuturor cam la gramada, si am ajuns ca rata de cunoscuti/necunoscuti sa fie de 1/10. Motiv ptr. care am inceput sa intru rar pe fb, deoarece imi era strain ce scriau mare parte din ei.

Si in lunga lista am gasit o veche prietena din generala si partenera de arte martiale de pe vremea cand practicam kung-fu, Raluca Schachter, careia eu i-am dat friend request, insa nu vazusem ca mi-a si raspuns intre timp. Si am ramas total uimita sa descopar ce face si unde este Raluca. Este nutritionist si locuieste in prezent in California, mai mult, este metabolic typing advisor, un fel de consilier nutritionist care iti determina tipul unic de metabolism si iti recomanda acea dieta potrivita numai si numai pentru metabolismul tau. Site-ul ei este www.guide2health.net, prin care promoveaza un mod de viata organic si sustenabil.

Pe fb am privit cu uimire pozele unor feluri de mancare facute de ea, cu ingrediente organice, mare parte din propria curte. Un mod de viata ideal, din punctul meu de vedere.

Am fost uimita am fost sa vad ca numea ca persoana care a inspirat-o pe Joel Salatin, despre care a carui ferma Polyface citisem in Dilema Omnivorului. Si ca unele din cartile mele favorite sunt si ale ei.

Ma apuc acum sa devorez site-ul. Chiar inainte de a-l aprofunda, pot spune deja felicitari, Raluca. Se pare ca "semintele" plantate de antrenorul nostru de kung-fu, shifu Petru Grindeanu, au dat niste roade extraordinare in cazul Ralucai.

No comments: