22 November 2011

Piscina Dinu Pescariu

L-am inscris pe Victor de o luna la inot in complexul sportiv Dinu Pescariu. Nu am apucat sa ne bucuram prea tare pentru ca au intrat intr-o renovare de cateva saptamani. Am renuntat cu parere de rau la Baby Spa, unde am mers timp de 4 ani si jumate fara intrerupere, deoarece Victor a crescut si avea nevoie de o piscina mai mare si de un mediu competitiv varstei lui. Deocamdata parerea mea este una buna despre noua piscina, dar sunt rezervata deoarece suntem abia la inceput. Voi reveni cu pareri pro ori contra, de cate ori va fi cazul.

Adaugat mai tarziu, 7 decembrie 2011: iata ca am ajuns si la prima critica. Piscina se pare ca s-a redeschis de cateva zile si nu ma fost anuntata. Am aflat din intamplare. Deci nu sunt prompti in informarea clientilor.

No comments: