10 February 2010

Testarea OMG-urilor in Romania pe oameni

Am auzit de dimineata la "Razvan si Dani" ca intr-un ziar azi a aparut la anunturi oferte job sau cum se numeste rubrica... anunt pentru acceptare contra cost a testelor pe propria persoana pentru porumb modificat genetic si alte organisme modificate genetic. Am cautat acum ziarul, dar nu l-am gasit.

Probabil astfel de anunturi apar de multa vreme prin ziare in Romania, ca si in alte tari din lumea a treia... Acum e prima data cand aud eu de asa ceva.

Un astfel de anunt vizeaza oameni naivi, neinformati si cu venituri mici, care pentru sume de bani probabil destul de mici, isi supun corpul unor teste nocive cu efecte ireversibile asupra sanatatii. Oameni care isi vand sanatatea pentru mai nimic. E incredibil de cutremurator si trist!...

Daca din intamplare ati ajuns la mine pe blog si sunteti printre cei care v-ar tenta astfel de anunt, inseamna ca aveti acces la internet si puteti cauta singuri sa vedeti ca internetul e plin de informatii si scandaluri despre oameni care s-au supus singuri testelor pentru omg-uri si ulterior s-au imbolnavit.

In cazul cel mai bun, au facut dupa o perioada cancer sau au nascut copii cu malformatii... In cazul cel mai rau, nu au mai iesit niciodata din centrul de testare, ca au murit acolo direct... Inainte sa ziceti ca eu exagerez, cercetati singuri.

Si nu va vindeti sanatatea, ca e bunul cel mai de pret pe care il aveti.

Daca aveti timp cititi un articol mai interesant din categoria "Why You Should Say No to GMOs":

http://www.naturalnews.com/027243_GMO_soy_food.html

Adaugat mai tarziu: incredibil... am gasit pe cineva care a mai vazut stirea... anuntul era pentru femei tinere sau insarcinate.

4 comments:

Diana said...

Am vazut si eu "jobul" asta dar nu am fost foarte atenta. Suna ceva de genul: Firma X te plateste ca sa mananci ! Nici macar nu m-am obosit sa il citesc, prefer sa mananc pe gratis :))) Daca il mai descopar, ti-l trimit. Te pup.

madeleine said...

Groaznic. Si cu siguranta, asa cum ai spus exista oameni care accepta asa ceva. Frumos gestul tau sa avertizezi asupra pericolului.

Alia said...

multi din cei care accepta testarile astea nu folosesc internetul... mai trist e cand testarile se fac si pe copii, iar adulti nepasatori semneaza in numele lor. pe langa alimente se testeaza f multe medicamente... tot pe copii...

Anonymous said...

Asta vara am mancat mamaliguta cu branza dulce si smantana, malaiul fiind din comert, dupa cateva minute am simtit ca numai pot respira bine si ca ma deranjeaza ceva in gat, au inceput sa-mi apara bubite pe maini si picioare care s-au transformat in proeminente enorme, in 10 minute a venit salvarea si in alte 10 minute am ajuns la urgenta, hemisuccinat de calciu injectabil, predinson, aerius si tavegyl, plus 2 injectii de adrenalina ca sa reuseasca sa ma scoata din soc. A durat cam 2-3 ore pana mi-am revenit cat de cat.
Branza dulce si smantana mai mancasem, chiar de la aceeasi firma, si mamaliga am mai mancat de-a lungul anilor, ce-i drept nu foarte des. Si atunci de la ce am am facut reactia ? Singura explicatie este ca porumbul a fost modificat genetic. Ulterior am cautat explicatii pe net si am gasit acest material http://fymaaa.blogspot.com/2009/10/monsanto-si-marea-afacere-geneticii.html Mi-a confirmat banuielile, asa ca cel mai probabil malaiul a fost OMG.
Dar ce as putea face ? Cum as putea sa demonstrez ca el a fost vinovatul ? Exista teste la noi in tara pt depistarea OMG -urilor ? Ma indoiesc. Pe cine sa trag la raspundere pt ce mi s-a intamplat ? Pe mine ca am cumparat cu buna credinta malaiul de la magazin sau pe cei care au scos pe piata asa ceva fara sa clipeasca, fara sa avertizeze macar la ce pericol ne expun ?
In special porumbul, soia, rapita, mai nou rosiile si cartofii pot fi modificate genetic. Asadar aveti mare grija ce cumparati si ce mancati.