11 February 2010

The Immune System

Cum sistemul imunitar este cheia atat a prevenirii cat si a tratarii TUTUROR bolilor omului, m-am gandit sa rezum in cateva cuvinte cum iti poti intari sistemul imunitar:

1.Elimina stresul din viata ta. Cea mai importanta conditie…

2.Gandeste pozitiv.

3.Mananca sanatos, organic, neprocesat, cat mai complet din punct de vedere nutritiv. Sunt multe alimente si suplimente minune. Din experienta mea as pune in top usturoiul, ceapa, propolisul, laptisorul de matca, zincul, vit. D, vit C, echinaceea. Se pare ca 80% din sistemul imunitar se afla in aparatul digestiv...

4.Pastreaza-ti constanta greutatea ta optima, de-a lungul anilor.

5.Fa regulat sport la un nivel moderat.

6.Dormi 8-9 ore pe noapte si incepe somnul devreme, inainte de miezul noptii.

7.Fa sex regulat cu un partener stabil.

8.Tine in sezonul rece temperatura maxima de 22-23 gr in camera; nu te feri de plimbari afara in sezonul rece, dusuri scotiene, plimbari descult pe iarba vara, pe nisip la mare, chiar pe prima zapada in decembrie.

9.Nu consuma multe medicamente alopate, nu fuma, nu bea alcool, cafea (neuroexcitante in general), nu te droga.

10.Daca esti femeie, nu amana copii peste 30 de ani, iar atunci cand ii ai, alapteaza-i la san.

Sunt lucruri banale, toti le stim, dar nu le facem. Precum cele 10 porunci biblice... e cineva care nu a incalcat nici una? Asa imi vine si mie sa zic acum: e cineva care face tot ce am scris eu la cele 10 puncte?

Ca o paranteza... am vrut sa adaug la punctul 2 respecta natura...

2 comments:

oliviutza said...

Incercam cu toate, dar punctul 7 respectam cu sfintenie (desi sfintenia nu e tocmai cuvantul potrivit in context :))
Nu bea alcool implica nu bea alcool mult, nu? vinul rosu doar e cunoscut pentru proprietatile lui, si nici cu ala alb nu e asa rau.
Oricum, foarte buna lista, si de fapt nici nu e chiar atat de greu sa te tii macar de o mare parte din ea.

Diana said...

Eu mai am de lucrat la partea cu dormitul inainte de miezul noptii. :)