13 January 2010

Poze din ultima vreme

Saptamana trecuta ma avut doua aniversari la care am fost prezenti: ziua lui Ionutz si ziua lui Danutz! 23 de ani si 5 ani. Iata cateva poze cu intarziere.

Primele de la ziua lui Ionutz: Ionutz cu nepotul Tudor in brate, apoi Ionutz cu iubita Coca in brate:




Apoi de la ziua lui Danutz! Victor in multe poze, pe mine ma stiti deja, iar in ultimele poze finii mei dragi, Ralu, Radu si Alex Botan.




Umbland prin poze am gasit si poza cu frumoasa si tanara doamna Huidan de la revelion, si nu puteam sa n-o pun aici. In prezenta ei, eu simt atingeri de inger. Eu o percep ca fiind foarte curata sufleteste, buna si calda. Zambetul ei imi aminteste de naivitatea varstei dintre copilarie si adolescenta. Putini oameni mai pastreaza asa ceva pe chip, dupa ce au depasit varsta biologica.


No comments: