27 January 2009

Studiul China

Duminica am cumparat de la Mall Vitan o carte pe care o caut de mult timp si in sfarsit am gasit-o: “Studiul China” de Dr. T. Colin Campbell.
Este un studiu de nutritie efectuat in China pe o perioada de 10 ani, in scopul stabilirii legaturilor dintre cancer si alimentatie. A fost aleasa China ptr. acest studiu, ptr. ca incidenta cancerului era foarte mare de la o zona la alta, in conditiile unei natii foarte omogene dpdv genetic si cultural. Concluzia autorului este ca factorii cancerigeni (substante chimice, gene, etc.) genereaza cancer doar daca sunt indeplinite anumite conditii nutritive. Adica, alimentatia poate inhiba sau promova dezvoltarea tumorilor canceroase. Sunt pe la jumatea cartii si nu o mai pot lasa din mana.

3 comments:

oliviutza said...

Mai vrem detalii cand o termini :)

Laura said...

si eu o caut de foarte mult timp si am gasit-o acum 2 zile pe scribd.com! cand am putin timp mai citesc din ea, intre reprize de schimbat bebei sau alergat dupa ei prin curte, facut mancare sau smoothie din fructe ;))

Maria said...

stiu ca ai citit aceasta carte acum aproximativ 3-4 ani, dar eu am luat-o saptamana asta impreuna cu ,,Terapia Gerson" si sunt si eu super super incantata! Imi place blogul tau, mai ales ma emotioneaza articolele in care mai scrii si despre copilul tau!