19 April 2018

Gerovital Ana Aslan

Pentru mine in copilarie, Gerovital insemna niste ambalaje urate in pirmul rand, proaste calitativ vizibil, care incepusera sa apara pe raftul magazinelor dupa revolutie. Mama folosea dintotdeauna crema Gerovital pentru fata, o cutie bleumarin, care imi parea mai ok calitativ, iar mie imi placea mult parfumul pe care il emana dupa ce se dadea. 

Imediat dupa revolutie, eu eram atunci prin scoala generala, parintii mei duceau prietenilor si cunostintelor din afara tarii, foarte multe produse Gerovital. Dar fiind ca anii comunismului blocasera comunicarea cu exteriorul, dupa, profitau toti de orice plecare a cuiva din Romania pentru a li se aduce creme Gerovital. In mintea mea pareau prosti toti, cum sa locuiesti tu in Japonia sau America, sa ai atatea minnatii acolo frumos ambalate, si sa vrei Gerovital din Romania, in ambalaje din alea in care te zgariai? In plus costau foarte ieftin, nici parintii mei nu intelegeau de ce tanjeau strainii atat de mult dupa produsele romanesti Gerovital. 

Au trecut multi ani, timp in care ambalajele s-au schimbat complet, ajungand chiar unele de lux, produsele Gerovital au ajuns sa se vand in magazine proprii amplasate in moluri, iar aprecierea in afara tarii a crescut atat de mult, incat am auzit ca exista clinici de tratamente estetice care utilizeaza exclusiv linia Gerovital.

In ceea ce priveste calitatea acestor produse eu personal nu ma pot pronunta, insa de curand am realizat ca produsele Gerovital au ajuns in prezent sa aiba preturi propiate de La Prairie si La Mer. Nu am folosit nicioadata Gerovital constant, o perioada suficient de lunga incat sa imi fac propria opinie. In mare parte am optat pentru diverse branduri cosmetice din categoria celor ecologice de cu ingrediente naturale gen minim 90%, si periodic La Mer. 

Tocmai de aceea, inceapand din aceasta luna, voi incepe folosirea cosntanta a produselor Gerovital pentru fata, inseamnand o gama completa pe care o voi alege zilele urmatoare si o voi posta aici. Iar periodic voi reveni cu un feedback. 

No comments: