12 February 2016

Exemplu de dieta low-carb

Sunt intrebata foarte des ce mananc de obicei. O sa incerc sa scriu mai des, ce mananc in cate o zi aleasa la intamplare. Azi a fost asa:

masa 1 (8:30): omleta 3 oua de tara, cu 2 felii sunca, intr-o lingura de untura porc

masa 2 (13:00): 150 grame salata vinete

masa 3 (17:00): o andiva cu icre stiuca (icre frecate cu putin ulei de struguri). Icrele au fost cantitativ cat sa ungi instrat subtire fiecare frunza

masa 4 (21:00): muschi vita la cuptor cu rosii cherry si usturoi (cantitatea: jumate din palma mea, in grosime de 1 cm) + un castravete murat in saramura (muraturile in sare sunt superioare celor in otet, prin faptul ca au probiotice din procesul de fermentatie). 

La ultima masa, m-am gandit sa fac si o poza. 


De baut doar apa plata. Cata? Cu siguranta mai putina decat ar trebui. In ultima vreme din pacate beau cam putina. 

Hai sa scriu si suplimentele pe care le iau in acesta perioada. Sunt putine, stiu, dar teoretic sunt chiar inainte de momentul de a-mi face un nou stoc. Asadar de la stanga la dreapta: vit. C 1 gram, Beef Gelatin, probiotice, extract de usturoi, un complex de ciuperci pentru cresterea imunitatii. 




3 comments:

natty said...

Foarte interesant! Imi plac astfel de postari. Salata de vinete ai mancat o goala, fara paine sau pe ceva? Nu e gretoasa?
Sa ne scrii ce mananci si suplimente, eu aici sunt mai confuza, la suplimente.

Adina Afendulis said...
This comment has been removed by the author.
Adina Afendulis said...

Da, vinetele le pot manca goale. Daca greutatea mea imi permite (acum am cateva kg in plus, de aceea sunt pe low-carb asa extrem), le mananc pe felii de paine secara Finn Crisp sau cu varianta fara gluten Pirifan.

Nu mi se pare gretoasa. E o chestie de obisnuinta. Pot manca slanina goala, icre goale. Este numai si numai de obisnuinta. Am ajuns sa pot manca asa, punand o cantatitate foarte mare de vinete, icre, etc. pe suport (suportul fiind felii paine foarte subtiri, frunze andiva, etc.).