08 February 2016

Vivanatura - 100% romanesc, 95-100% ingrediente naturale


Imi cautam o crema de corp in magazinul Naturescu din Grand Mall Bucuresti. Si mi-a atras atentia crema de corp cu portocale dulci si unt de shea Vivanatura, prin faptul ca are 97% ingrediente naturale. 

Asa am descoperit produsele Vivanatura, 100% romanesti. Sunt absolut incantata de ele. Nu mai zic de ingredientele naturale intr-o proportie atat de mare, dar cu atat mai mult ca sunt romanesti. Urasc sa imi trimit banii in afara tarii. 

Imi amintesc ca in timpul sarcinii cu Elena, am mai folosit ceva de la acesta marca, o pasta de dinti si parca o crema de maini. Dar din pacate nu mai stiu exact ce si se pare ca si uitasem de numele marcii in sine. Acum le-am redescoperit si sunt tare incantata.  

Mai spun ca preturile lor sunt foarte mici (14 lei crema de corp de 250 ml). Trebuie sa fii extrem de nechibzuit sa dai de 5 ori (sau chiar de 10 ori mai mult) pe o chestie produsa in afara tarii, cu ingrediente care, nu trebuie sa fi absolvit chimia, ca sa te prinzi din denumirea lor ca sunt total nenaturale si derivate din petrochimie. 

Asadar am fost foarte placut surprinsa de aceasta descoperire. Un pic suparata pe mine ca nu le-am gasit mai de mult. Azi mi-am cumparat samponul si masca de par cu ginseng si argan. Cat de curand vreau sa incerc crema de fata cu aur si argint. 

No comments: