26 March 2014

Restaurantul Jackie O

Uite ca in sfarsit am mancat si in Romania un calamar ca la mama lui acasa. Nu as fi crezut, pentru ca toate incercarile de pana acum, indiferent de cat de renumit a fost localul, au fost sortice esecului. Calamarul era fie ca un cauciuc, fie parea de la o posta congelat, fie aluatul de pane era dublu cantitativ decat inelul de calamar.

Nu am mai scris de mult la aceasta categorie, restaurante (sau going out, cum am numit-o la inceput). Si nici nu as fi scris, daca nu eram asa impresionata. Daca va place calamarul asa mult cum mie imi place si va mai este si dor de o vacanta, acum in martie cand la noi nici pirmavara nu e inca pe deplin, atunci incercati Jackie O.

Restaurantul este undeva pe langa Cismigiu, interiorul este un pic cam prea pretentios pentru gustul meu, multe oglinzi si ciucuri de cristal. Chiar si impartirea interiorului este un pic cam ciudata, se vede a fost organizat un restaurant intr-un fost club de noapte. Insa meniul merita din plin si as zice ca este chiar peste laudele pe care le auzisem despre acest loc. Meniul este mediteranean cu inspiratie italiana, mai precis doreste sa aminteasca de perioada pe care Prima Doamna a Americii, Jacqueline Kennedy, a petrecut-o in insula Capri din Italia.

La desert am luat cannoli siciliani. Desi erau atractive multe feluri din sectiunea desert, nu am ezitat deloc si am ales imediat. Am fost in Sicilia de 2 ori si de fiecare data am facut zilnic prapad prin cofetarii si cafenele la cannoli, cat am stat acolo :)

Poze nu am, pentru ca mi-am amintit sa fac poze abia dupa ce terminasem tot din farfurie. Nu stiu daca o sa mai revin la ei, insa daca da, o sa incerc sa nu iau tot calamar totusi, ca sa testez si altceva.


No comments: