27 September 2012

Ambasad' Or, doar o toaleta draguta

Mi s-a parut draguta toaleta, insa a fost singurul lucru care mi-a placut la aceasta hala de evenimente, aflata pe soseaua de centura a Bucurestiului. Am fost la un botez sambata in locatia respectriva si mi-a facut o impresie foarte proasta. Dupa ce ne-a luat o ora sa-l gasim prin increngatura de strazi ale zonei din intersectia Centura cu DN, am ajuns intr-o sala care arata ca un cub, fara ferestre, cu decorurile ieftine ce pareau ca de pe un platou de filmari. Pe mese flori de plastic. O, Doamne! nu suport florile de plastic, imi amintesc de cavourile din cimitirul satului din copilarie, care aveau astfel de flori nemuritoare :(

Servirea sub orice critica, am spus de cateva ori sa imi aduca si mie salata la friptura, fiind printre cei ce nu primisera, dar singura care parea deranjata... iar apa a trebuit sa-mi pun singura in pahar, de mai multe ori. Vecina mea de la masa a vrut sa comande o cafea, dar dupa ce a vanat indelung si fara succes cu privirea un ospatar, a renuntat.

Iar bomboana de pe coliva mi s-a parut mancarea. Stiu ca nici prea multa nu e bine ca ramane in farfurie, dar nici atat de putina incat s-o cauti prin farfurie. Iar la capitolul calitate nu au scuza, mancarea putea fi buna chiar si daca portiile au fost microscopice. Este adevarat ca oferta depinde si de cerere, daca asa a cerut clientul si atatia bani vrea sa platesca, sa-i oferim ceva ieftin, insa un local care are si astfel de oferte atat de meschine, mie nu imi inspira incredere. Inseamna ca nu se respecta si ca poate ascunde si alte hibe.


No comments: