21 August 2012

Idei noi in bucatarie

Orez brun bio fiert in apa, creveti cruzi (sunt gri cand sunt cruzi) fierti si decorticati de mine. Ambele se amesteca cu un sos facut in blender din lapte de cocos, o mana mica de caju, ulei masline, sare, piper. Pe deasupra se pune busuioc si usturoi taiat marunt. Reteta este inspirata de pe www.getfit.ro sectiunea de RETETE. Reteta originala contine si parmezan, insa ferindu-ne de lactate mai ceva ca inchizitorii de otrava :) am renuntat  la el. 


Paine fara gluten facuta in casa, pateu de somon, castraveti. Pateul de somon (somon fiert, unt, condimente dupa preferinta) este facut de asemenea dupa reteta de pe www.getfit.ro, insa fara turmeric, deoarece eram in vacanta la mare si nu am avut cu mine si nici nu am gasit in magazinele din Constanta. 


In Constanta am gasit insa acest ton minuscul. L-am gatit la cuptor. In general ma feresc de ton, deoarece este cunoscut ca fiind un peste acumulator de metale grele, datorita dimensiunilor sale mari. Dar acest pestisor mic mi-a insipat mai multa incredere si/sau curiozitate. Gustul este din pacate la fel ca al celui mare, mie neplacandu-mi in mod deosebit. 



Pepene galben cu coacaze. O combinatie dupa care copilul meu se da in vant si pe care o prefera ca prima masa a zilei. 





No comments: