06 January 2012

Restaurantul Millenium din Brasov

Chiar ca de cate ori am mers in ultima vreme la Brasov, am ajuns invariabil si la acest restaurant. Rar am numai cuvinte de lauda despre un local. Aici eu nu am gasit nici o critica. Am gustat multe prepatate din meniul foarte diversificat si toate se topesc in gura. Daca as avea un restaurant, as face ce-s face si le-as fura bucatarul!

Felul meu preferat: medalion de caprioara. Rondelele de caprioara sunt asezate pe un pat de paine, pe care eu o indepartez fara exceptie. Sosul este din ciuperci si fructe de padure. Fara zahar ori miere, am verificat. Atentie la sosuri in general cand mancati la restaurant, majoritatea pot avea ingrediente mai putin vizibile (gen zahar, miere, amidon, faina) in formula finala, folosite ca agenti de ingrosare, vascozitate. Chiar daca formula finala se numeste sos "de branza", "chinezesc" ori "de piper".

Azi am mancat o gramajoara din orez, de obicei il evit, ca de altfel toti carbohidratii cu absorbtie mai rapida. Motivul dezmatului: m-am luptat cu doi copii pe partie. Singura!


Uitandu-ma pe postarile din urma, am realizat ca nu prea afisez poze cu mine. Asa ca, virgula... ca o schimbare in 2012, o sa las modestia deoparte si o sa ma arat mai des:

No comments: