04 January 2012

Welcome to my heart...

Pentru inceput, la multi ani! Si ca urare preferata, ce-mi doriti voi mie, va doresc si eu voua! Acestea fiind zise, vreau sa inchei in 2012 triunghiul soul-mind-heart inceput in 2011.

My heart a perceput revelionul ca seara cuplurilor. Si iata-i:

Mady si Alex Magureanu, cel mai superb cuplu, the best of the best! modelul meu de viata (sunt de 16 ani impreuna):


Miki si Cristi, cel mai indragostit cuplu al serii (cum se poate dupa 10 ani?):


Anca si Teo Popescu, model de stabilitate. Or avea radacini?


Delia si Mihai Botan, cel mai reusit cuplu, speranta ca se poate dupa ploaie si furtuna:


Raluca si Radu Botan, si fini si cei mai dragi mie:


Camelia si Vlad Hancu, chiar ca extremele se atrag si creeaza asa da!


Ok! Acum... unde sunt eu? Eu sunt aici (am primit-o cadou in noaptea de revelion):


Si pana la urma, dupa un pahar, de ce nu si aici:


Si dupa mai multe pahare, chiar si aici (e finul meu, deci fara imaginatie zburdalnica):


Lozul meu a fost necastigator.


Rascrucile le intalnesc oamenii care merg. Nu cei care se complac. Problemele existentiale le au cei care traiesc. Nu cei care inchid ochii. Asadar, voi merge mai departe in 2012, sa intalnesc cat mai multe rascruci si probleme existentiale! Pot!

No comments: