10 February 2011

Dieta de azi

O sa scriu ce am mancat si azi, poate ptr. a avea o viziune mai clara despre ce/cat mananc si ptr. a ma mai corecta. Oricand e loc de mai bine.

masa1 (10:00) chefir 500 gr
masa2 (12:00) snitel de pui (carne, ou, susan) cat jumate din palma mea
masa3 (1:30) 2 felii paine secara Finn Crisp cu unt in strat gros, icre crude si lamaie, 10 gr slanina
masa4 (4:30) 250 gr capsune
masa5 (6:00) un copan pui la cuptor cu mujdei
masa6 (7:30) 10 gr slanina + 30 gr camembert
masa7 urmeaza, ar fi bine sa contina si niste legume, ptr. ca nu am mancat azi

2 comments:

Unknown said...

Buna,

am citit mai multe articole pe blog-ul tau despre dieta keto. Incerc sa adun cat mai multe informatii inainte de a o incerca. Faptul ca exclude fructele mie nu prea imi convine. Sunt mare fan :)
Vad ca tu incluzi in meniu si putina paine desi dieta n-ar trebui sa contina cereale. Este ok?

Mutlumesc pentru raspuns.
Delia

Adina said...

Acea zi era un low-carb. Pe keto nu are ce cauta painea, chiar daca este de secara ori fara gluten. Si nici fructele. Exceptie fac avocado si maslinele. Acestea sunt fructele plantei care le produce, desi noi le incadram impropriu la categoria legume.

Se presupune ca nu o sa tii toata viata non-stop keto. Cred ca poti sta cateva luni fara fructe. Tocmai de aceea se recomanda sa tii keto iarna, cand oricand nu ai fructe de calitate, ci doar din cele importate despre care nu stii cum au fost crescute si coapte exact.

Poti alterna keto cu low-carb in sezonul rece, iar vara poti mananci mai multe fructe.