09 February 2011

Partea plina a paharului

Ieri mi-a suspendat carnetul ptr. o luna pt. ca nu am dat prioritate unui domn pieton. Sa nu credeti ca era sa dau peste el. Pe Pantelimon, ditamai soseaua lata de 6 benzi si 2 linii de tramvai, pietonul abia pusese piciorul pe o trecere nesemaforizata, printre niste masini parcate pe tot bulevardul pe banda a 3-a si de asemenea si pe trecere, trecere ce nici nu mai era marcata vizibil pe jos, decat daca cautai cu lupa. Asa e dupa iarna si multiple dezapeziri. Dar asa scrie in lege, asa se procedeauza. Acolo nu scrie ca trebuie sa nu fie masini parcate pe trecere si zebra vizibila pe jos. De ce nu am facut contestatie? Asta presupunea un drum la politie ptr. depunere contestatie, apoi inca unul sa vad cand era programata mini-comisia care analizeaza cazul, apoi intalnirea cu mini-comisia, apoi 50-50% posibilitatea de a castiga sau nu. Si nu am timp de asa ceva.

Dar sa vedem partea amuzanta a intamplarii. Am facut un plan cu Victor, cum plecam dimineata mai devreme si mergem pe jos la gradi, si cum ne organizam mai bine drumurile timp de o luna si mergem mai mult pe jos. Si copilul meu a fost asa de incantat de aceste schimbari, incat de dimineata a inceput sa planga ca de ce nu mergem chiar de azi pe jos. O sa avem ocazia peste 2 saptamani.

Nu am mai scris de mult ce am mancat intr-o zi. Hai sa scriu azi:

masa1 (8:00) o mana caju si un ceai de plante medicinale amestecate
masa2 (10:30) o omleta dintr-un ou + o bucata telemea oaie cat 2 nuci (intr-o caserola pregatita dimineata)
masa3 (2:30) jumate andiva, jumate conserva mica ton, o lingura cu varf parmezan, lamaie, ulei
masa4 (6:00) slanina (20 gr), camembert (30 gr)
masa5 (8:30) 1 carnat de mistret + salata verde cateva furculite

Si ieri, dar nu mai stiu cantitatile si orele:

masa1: caju o mana + camembert cat 2 nuci
masa2: biban la cuptor cu salata verde si o mana de susan
masa3: macrou la cuptor cu cativa graunti usturoi
masa4: camembert cat 2 nuci

No comments: