08 April 2010

Restaurantul Fibrio

Asta seara am avut o cina minunata la restaurantul Fibrio, in compania Corneliei Marin, propietara. Alaturi de o conversatie deosebita, asa cum am de fapt de fiecare data cu ea.

Meniul: lasagna cu spanac si branza, salata verde si limonada. Cu ingrediente organice. Aprovizionarea? Complicata. Costul? Mare. Preturile sunt insa chiar mici, deoarece ea nu a vizat castigul, ci implinirea unui vis: un restaurant cu mancare sanatoasa si variata. Nu e prima data cand scriu despre Fibrio, din pacate ajung rar acolo, asa ca merita consemnata aceasta seara. Abia astept deschiderea terasei, sa pot merge mai des cu Victor.

Ca o observatie, as mai adauga ca meniul o ia tot mai mult spre raw-food. Organic, evident. O raritate la noi.

Ciresul l-am plantat abia azi dimineata. Imi propusesem ieri, de ziua mea, insa nu am avut timp si nici cazma... Azi am imprumutat de la vecini. Ieri am facut 31 de ani. A fost o zi deosebita. Este ziua in care "am schimbat un macaz". O sa-mi amintesc de cate ori voi manca cirese, cred.

7 comments:

Iulia said...

La Multi Ani! Multa fericire si iubire sa te inconjoare si sa te pastrezi mereu plina de viata!

Adina said...

Multumesc! La fel si tie!

Ottilia said...

LA MULTI ANI !!!

Madeleine said...

La multi si fericiti ani! Sa ai parte de tot ce iti doresti.

Adina said...

Multumesc!

Anonymous said...

La Multi Ani!

Este "raw food", raw=crud.

Adina said...

Scuze. Asa e, raw.