10 April 2010

Raport de jurnal... din nou

Astept cu nerabdare ziua de luni, sa-l duc pe Victor la gradi din nou. Saptamana asta a avut vacanta si am stat cu el. Obositor. Tot de saptamana viitoare va face inot de 2 ori pe saptamana, miercuri cu George si joi cu Nelu. Miercuri o sa mai fac poze la inot, sa ne laudam cu performantele. Care sunt mari si in plin progres: inot exclusiv sub apa (jumate din latul piscinei), inot fara pluta, sarituri pe burta (in loc de in cap... asta va fi ultima frontiera). Cand a auzit ca va face si cu George, a zis: "ce bineee!... cu George nu plang!" Pai, da! George te-a luat gata invatat, greul l-a dus Nelu cu tine, care te-a suportat plangand ore intregi... Ce ti-e si cu copii astia!...

Azi am fost la aniversarea de 2 ani a baietzelului Alinei si al lui Cipi Lazariu (familia disperata cu cluburile). Ma mir ca nu au facut petrecerea in club... la fel ca motul. Poze... saptamana viitoare cand voi recupera aparatul, ca l-am uitat acolo.

Pana atunci, o poza recenta cu Victor.

3 comments:

Iulia said...

Ce scump e! :X
Sa le traiasca si sa fie sanatos!

pixxie said...

Frumusel Victor ! Trebuia sa pun poza asta cu el dar ai postat articolul dupa ce am scris eu :D

Adina said...

Merci! Cand am pus poza, am si ezitat un pic... cateodata parca intoxic oamenii cu atatea poze cu progenitura mea... Dar sunt prea mandra de el. Ce cuvant "mandra"... Acum mi-am amintit ca de curand am fost acuzata ca sunt "prea mandra"... Ce nu ma inseala pe mine intuitia asta a mea, din primele secunde cand cunosc un om! Scuze... am dat frau liber gandurilor. Nu are legatura cu articolul, ori comentariile voastre.