07 July 2009

FasTrackSummerCamp

De ieri Victor a inceput programul taberei de vara organizata de centrul FasTracKids, din fericire in cadrul gradinitei lui.

Acest program de vara are 3 teme:

1. "Savanti tineri - oase batrane" - despre dinozauri
2. "Anatomia mea"
3. "Calatorie in jurul Pamantului.

Fiecare tema dureaza o saptamana, de luni pana vineri de la 9:30 la 12:30. Pretul este de 400 RON/saptamana ptr. cei din afara gradinitei, 250 ptr. cei care merg la aceasta gradi.



Ptr. puiul meu am optat ptr. tema 2 si 3, adica anatomia si geografia. Iar de azi a inceput anatomia. Programul acestei saptamani consta in:

ZIUA 1:
Corpul meu este un mecansim uimitor.
ZIUA 2:
Muşchii şi oasele dau forma corpului nostru.
ZIUA 3:
Organele interne lucrează împreună
ZIUA 4:
Hrana şi sportul ne menţin sănătoşi
ZIUA 5:
Cum trebuie să am grijă de corpul meu?

In fiecare zi li se ofera in timpul cursului mici gustari de fructe si legume crude, ptr. a li se dezvolta interesul ptr. hrana sanatoasa. In ultima zi de curs sunt invitati si parintii deoarece copiii vor prepara salate de fructe si legume pentru parintii invitati + vine un nutritionist pentru a vorbi copiilor despre principii de hrana sanatoasa si igiena.

Ar trebui ca al meu copil care urla acasa cand vede ambalajul de la untul President ca nu vrea unt cu chimicale si care adoarme seara cu atlasul corpului omenesc, sa le dea clasa la acesta tema...

1 comment:

oliviutza said...

Ce ma bucur ca au inceput sa apara initiative de genul acesta, poate copiii nostri sa fie o generatie mai sanatoasa si fizic si psihic.. si in armonie cu natura.