12 June 2009

Smantana ecologica din Piata Vitan

Asa cum am promis, azi dimineata am fost in Piata Vitan sa caut magazinul Rozi cu branzeturi eco despre care auzisem la targul bio de la sfarsit de saptamana din parcul Titan. Am intrat in Piata Vitan, am intrebat de scara spre subsol (acolo mi se spusese sa caut), dar nimeni nu stia, nici ca exista scara, nici de magazin... in fine, dupa lungi, lungi cautari l-am gasit, si ca sa rezumam: se coboara la subsol fie pe o scara normala, fie pe una rulanta, unde gasiti doar 3 magazine, ca in poza (de la dreapta la stanga): cel de branzeturi, un plafar si unul cu decoratiuni ptr. casa.

Am cumparat smantana ecologica cu grasime 25% si cu gust incredibil de bun si autentic. Am venit acasa la mama sa i-o arat si i-am tinut teorie: mama, vezi, asa arata o smantana normala, e galbena, nu alba, si are gust ca inainte de revolutie cand luam noi smantana de la Bacau de la d-na Smantana (chiar asa o chema). Deci de acum te duci frumos si cumperi smantana si unt doar de acolo, ok?!... Ma rog... mama e obisnuita cu teoriile mele.

Au si lapte, branza de multe feluri, toate din lapte de vaca si toate ecologice. Preturile: untul 200 g 8,5 RON; samantana 500 g 8,5 RON.
Acum cand vad cat de galbena este aceasta samantana ecologica, stau si ma gandesc oare de ce este atat de alba smantana pe care o cumpar eu (Prodlacta, Napolact, etc.), chiar si cea cu 20-25% grasime?
In magazin mai vand si produse de la Naturalia.
Am intrat si la plafarul de langa acest magazin ca sa cercetez ce au, si am gasit produse cosmetice eco de la firma Coslys si detergenti eco de la Etamine du Lys. Detalii pe http://www.comptoirdeslys.fr/

15 comments:

Alia said...

preturile neasteptat de bune. abia astept sa incerc si eu.

oliviutza said...

Ma bucur ca sunt asa bune produsele Rozi, nu de alta, dar am vorbit cu ei sa le vand pe noul site (care va fi de produse alimentare si bauturi eco si naturale exclusiv romanesti :)
Eu nu testasem decat cascavalul.

Alina said...

smantana asta de care vorbesti am vazut-o si la magazinul Leacul (pe straduta care face legatura dintre Perla si Spitalul de urgenta Floreasca)..am mai vazut acolo si cascaval ecologic, unt, smantana si inca cateva alimente...chiar si niste inghetate ..

Adina said...

Da, sunt foarte bune, eu am testat untul, smantana si casul pana acum. Chiar azi dimineata am fost la ei si am mai cumparat cate ceva. Cu tristete am ascultat-o pe vanzatoare cand mi-a spus ca tarabele cu legume din piata Vitan se vor desfiinta si se va face supermarket Gima. In privinta magazinului sau, nu stia foarte clar ce soarta va avea, mi-a spus ca spera sa ramana deschis, dat fiind ca magazinul este la subsolul constructiei.

!M said...

Produsele se gasesc si in Piata Veteranilor, in Militari.Untul si smantana sunt delicioase :)

Cori said...

Buna, cosmetice ecologice Coslys se gasesc si pe www.bioshop.ro

Legume proaspete organice imi cumpar de la domeniul Singureni si imi sunt livrate saptamanal in Bucuresti. Daca te intereseaza, da-mi pe mail si iti dau toate detaliile. Momentan au castraveti, fasole, dovlecei,vinete, salata, branza si pui. Astept rosiile, sper ca saptamana viitoare sa fie coapte. Ah, si prepelite si oua de prepelita.

A+ !

Adina said...

Uite ca de bioshio.ro nu stiam! Merci! Cu legumele bio la mine este un pic mai simplu, ptr. ca nu mananc asa de ieri de azi, ci cam dintotdeauna. Am multi fini, rude, prieteni pe la tara, care cultiva legume/cresc animale de cand se stiu in stilul eco atat de la moda acum, si nici macar nu stiu ca se numeste "eco" ce fac ei!... Dar nu imi strica sa stiu niste posibilitati noi de aprovizionare, asa ca daca poti da-mi te rog niste detalii despre cum poti sa cumperi legumele de la Singureni.

Mihai T. said...

Mai este un magazin, in caz ca nu-l stii, pe langa piata Vitan. Cum mergi inspre Mall Vitan, pe trotuarul din partea dreapta, exact la strada, nu ai cum sa nu-l gasesti. Se numeste Casa Traditiei Romanesti si au tot felul de produse traditionale romanesti ecologice, branzeturi simple sau maturate, cascaval, iaurt, smantana, diverse preparate din carne si cateva altele mai putin sanatoase (suc de mere, paine neagra, cozonaci, fursecuri). Eu am dat de el din absoluta intamplare cautand magazinul cu produse ecologice din piata Vitan :)). Merita vizitat macar de curiozitate

Adina said...

Mihai, multumesc mult ptr. detalii. Am auzit de el, l-am cautat chiar cam pe unde zici tu, dar nu l-am gasit. Poate am fost grabita si superficiala... o sa mai caut, chair azi. Iti multumesc ca imi citesti blogul!

NK said...

Mai exista branza ecologica Camy-Lact care se gaseste la Metro sau la Selgros. Este cea mai buna, trebuie sa incercati ca sa credeti. Ei produc si smantana (grasime 80%) insa se vinde doar in Vatra Dornei (acolo este produsa) pentru ca nu ar rezista transportului mai departe de atat. Mai gasiti aceste produse si "La Baciu" in Bucuresti pe Calea Floreasca nr 69.

Mihaela said...

Buna ziua! Ma numesc Mihaela. Am cumparat si eu de la magazinul de pe Calea Vitan si mi-a placut. In ceea ce priveste piata, sunt foarte dezamagita. Am aflat ca se ve deschide un Mega Image. Nu am nimic cu supermarketurile, sunt foarte utile, dar mi se pare inadmisibil sa inchizi o piata buna, curata( are la subsol camera de frig, d-aia erau toate asa proaspete. Unde pot sa ma plang? Comerciantii de acolo spuneau ca s-a platit pentru a e desfiinta piata. Pacat. In alta ordine de idei, despre magazinul virtual bioshop; este al colegei mele de banca din generala si tot incerca de ani de zile sa fol din produsele ei, pana am cedat. Foarte mult mi-au placut, mai ales ca site-ul merge brici. O sa aiba stand in we, la Muzeul Taranului Roman, parca. O sa revin cu amanunte. Si sa revin la mancare, imi place sa cumpar si de la Targul Traditional de langa piata de flori de la Uranus. Bun tot ce am luat de acolo. E o branza framantata cu chimen... o nebunie...

Mihaela said...

Imi cer scuze pentru literele si chiar cuvintele 'mancate' in comentariul de ieri...eram cu ochii dupa fiica mea...Am aflat si mai multe despre Piata Vitan si se pare ca este un spatiu privat, asa ca proprietarul face cum crede de cuviinta...Oricum, zona cu scarile rulante ramane.Mi-am adus aminte de un loc unde se vinde miere f buna, intr-o vreme aveau si dulciuri. Este un magazin langa Gradina Icoanei, se cheama 'Albinar", parca. proprietarul, care si vine este un domn foarte dragut, care pare scos din alte timpuri. Pentru cine vrea miere buna si o atmosfera de demult, mergeti la el. Are program destul de ciudat, de multe ori era inchis pentru ca nu avea clienti, asa ca sper sa nu faca nimeni un drum degeaba.

mirela said...

Am un prieten care deschide chiar in ajunul Floriilor un magazin de produse traditionale romanesti, produse ecologice vis-a-vis de Piata Domenii. Am facut cateva degustari la el acasa si lactatele, mezelurile, dulceturile, siropurile au fost delicioase!

Anonymous said...

Cea mai buna smantana din Bucuresti o gasiti la Casa NATURAL undeva pe soseaua Pipera-Tunari,pe langa casa lui Jiji, e cea de la Coltesti, se taie cu cutitul.

Anonymous said...

Da, ai avut dreptate cu smantana de la Coltesti, e cea mai buna mancata de mine. Si mai au cas de oaie si vaca ardelenesc.Iar mezelurile din Maramures sunt f bine preparate si cu preturi rezonabile,nu ca la Baciu.