09 June 2009

Rezumat weekend

Sambata am fost la 2 targuri:

1. targul vintage de la Green Tee, unde am intalnit-o in sfarsit pe Olivia (http://www.olivo.ro/); am luat de la standul ei o crema de la Naturafrica din unt de shea 100% si geranium, cu efecte antiseptice si antiacneice, la un pret mai mic decat pe site

2. targul de produse bio din parcul Titan (langa biserica de lemn); aici am aflat 2 lucruri importante:

A) ca magazinul Bio (despre care am mai scris multe) vinde mai nou si legume din agricultura eco produse de Eco-Life (vedeti pliantul de mai jos); mi-am lasat nr. de telefon si ma vor suna ei in zilele cand vor avea legume la magazinul Bio;
B) mi-am gasit un distribuitor de lactate si branzeturi eco in piata Vitan (va dau detalii dupa ce ii vizitez); la targ am luat de la ei untul de mai jos;



Duminica Victor a avut serbarea ptr. sfarsitul gradinitei la teatrul Ion Creanga, a avut rolul de vanator, asa ca va axfisiez cu poze:



7 comments:

oliviutza said...

Am luat si eu un cascaval de la cei cu lactate bio din IOR, foarte bun, 15 lei/kg (adica si ieftin).
Cei de la bio au si vin bio produs la Dealu Mare, si mai sunt si foarte simpatici. O sa incerc sa lucrez si eu cu ei.
Offtopic, Victor e mai fotogenic decat tine, esti chiar mai frumusica in realitate (tre' sa-ti adopt regimul alimentar ca sunt invidioasa :)

Adina said...

Multumim!

Alia said...

se pot da ceva detalii despre cei cu lactatele bio? merci

Adina said...

Buna! Am adaugat o poza cu untul pe care l-am luat de la ei la targ. La magazin lor din piata Vitan voi ajunge maine. Vad pe eticheta untului ca scrie "Asociatia Valea Asaului". Altceva nu stiu ce sa-ti mai zic. Eu nu prea sunt fan produse lactate, lapte si iaurt nu consum deloc, doar unt, smantana si branzeturi maturate. Lapte de vaca ptr. Victor cat mai rar, prefer sa-i dau de capra. O sa scriu maine dupa ce merg la ei.

Alia said...

merci frumos. nici eu nu mananc prea multe lactate, dar daca tot iau prefer sa fie bio. unt bio am mai gasit, dar iaurt, branza si smantana nu prea. lapte de capra bio am gasit doar cel nemtesc pasteurizat pe care nu l-am incercat inca.

Adina said...

Latele ala de capra nemtesc (in ambalaj verde) mi se pare foarte bun, e bio, dar pasteurizat... e adevarat. Victor il mananca de 6 luni zilnic dimineata.

Anonymous said...

S-a mai deschis un magazin cu produse traditionale Romanesti langa Foisorul de Foc pe strada Ferdinand nr.42,unde gasiti tot felul de preparate din carne traditionala,branzeturi de Sibiu,branzeturi maturate de Covasna,suc natural de mere de la Sighisoara,vinuri naturale de fructe,covrigei,saleuri,turta dulce ,dulceturi,ciuperci din Maramures.merita vizitat nu ratati