14 April 2009

Variante de mancare ptr. mese mici si dese

La cererea prietenilor pe care ii vad rar, ce am mai mancat in ultimul timp:

1. O conserva sprot afumat + 1 fir usturoi verde + ulei masline + paine din seminte



2. Jumate de avocado pasta + jumate lamaie zeama + paine Finn Crisp (masa de post)

3. Smantana fermentata + rosii uscate in ulei cu capere + paine Finn Crisp


4. O legatura ridichii + un ou fiert + paine Finn Crisp


5. Branza de capra + zacusca + jumate ardei capia + 30 g slanina porc afumata


6 comments:

Alia said...

ooooh zacusca! ce bun... trebuie sa fac rost de pe la rude!

Eliana said...

crema de avocado...am incercat-o si eu acum vreo 4 luni dar nu mi-a iesit, am inteles ca trebuie pus grapefruit, ma rog zeama...insa tot nu mi a iesit :(. Si zic k nu a iesit pt k am avut cu ce sa o compar . . .

oliviutza said...

Chiar aveam nevoie de niste idei pt mese mici, si toate suna super. Multumesc!

Adina said...

Eliana, eu fac crema aia de avocado intr-un mod foarte simplu, nu are ce sa nu iasa! Adica zdrobesc cu furculita jumate de avocado direct in farfurie, daca ma grabesc nici nu fac pasta bine, mai raman bucati mai mari. Atata tot. Si storc lamaie peste ea. Cand ma grabesc foarte tare, mananc din avocado ca din mar. Daca am timp mai mult, mai adaug in pasta si niste seminte de in, sau smantana, sau ton din conserva, sau ulei de masline (cabd tineam dieta keto), deci dupa situatie si chef. Nu inteleg ce spui tu prin "nu mi-a iesit" sau "trebuie pus suc de n'stiu ce"... Nu e nici o filozofie. Zdrobesti avocado si trantesti peste el alte ingrediente in functie de chef sau ce consideri ca are nevoie organismul in acea zi, la acea ora.

Alexandra said...

cum faci rosiile uscate in ulei?
foarte interesant blogul tau, felicitari

Adina said...

Rosiile uscate in ulei probabil le cumparasem gata facute.

Daca vrei sa-ti faci singura, trebuie sa le tai jumatati, sa le dai cu sare si sa le usuci la soare in august cateva zile bune. Daca nu ti se pare suficient la soare, sau prinzi zile cu ploaie, le mai bagi la cuptor.

Mie greu mi-au iesit. Mi se mucegaiau dupa ce consideram uscarea completa. Asa ca de frica, le pun in ulei imediat dupa ce inchei uscarea.

Alta varianta: am cumparat gata uscate din Italia, si le-am pus in ulei acasa. Nu stiu cum le usuca italienii, ca tin uscate luni de zile...