15 April 2009

Cartile de la culcare

Acesta este un post in care ma laud cu baiatul meu de 3 ani si jumate. Acestea sunt cartile pe care vrea sa i le citesc la culcare de vreo 2-3 luni. Nu povesti, ci o enciclopedie a trenurilor si atlasul corpului omenesc.



Enciclopedia trenurilor a primit-o si singur a ales-o drept carte de citit la culcare. Sincera sa fiu, eu m-am cam plicitsit rau sa citesc din ea aproape in fiecare seara... Cateodata sunt mai adormita si mai gresesc cate ceva, iar Victor ma corecteaza ptr. ca (si eu am fost surprinsa sa realizez) stie anumite pasaje pe dinafara!... Trebuie sa recunosc ca acest atlas al corpului omenesc ptr. copii i l-am cumparat eu si i l-am bagat sub nas ( e adevarat ca dupa ce imi cerea mereu sa-i arat poza unui corp omenesc cu organe, sistem mulscular, dintr-un DEX mai vechi)... dar i-a atras atentia imediat si ii place la nebunie sa umble in interiorul figurilor 3 D si sa traga de exemplu limba din gura si sa-i citesc pe ea zonele responsabile cu gusturile dulce, amar, sarat. La poza 3D cu creierul, lobii se dau la o parte si sub ei scrie cu ce este responsabila acea parte a creierului (vaz, miros, etc.). Stiti ce m-a intrebat cand eu ii citeam? Unde stau poeziile pe care le invata la gradi... Asa am aflat si eu: in lobul central sta memoria pe termen lung.

No comments: