05 December 2007

Muschi vita cu spanac si sos de smantana

Prietenii mei ma intreaba mai tot timpul ce mananc, de care, de unde, cum, cand, cat, etc. De acum gasiti aici toate secretele mele! Enjoy it!

Asta seara: frunze de spanac crud, muchi vita fiert in apa, sos de smantana (obligatoriu fermentata - nu are carbo) cu usturoi si seminte de in. Nu am adaugat ulei deloc (smantana e grasa). Deci o combinatie reusita de proteine cu grasimi. Spanacul si semintele de in aduc si fibre.




In general mananc proteine+carbo sau proteine+lipide. Evit combinatia carbo+lipide, fiind responsabila cu depunerea tesutului gras. In prezent am o dieta echilibrate (30% prot, 30% fat, 30% carbo exclusiv complecsi) si am eliminat total orice care contine cereale, faina si laptele dulce. Adica sursele bogate de carbo.

1 comment:

Anonymous said...

yam!