23 April 2010

Targ de prajituri vegane

Am citit pe blogul altcuiva si mi-a placut ideea, desi nu sunt fan veganism:

Pe 26 si 27 aprilie, haide la o vanzare de prajituri!
(face parte din Worldwide Vegan Bake Sale)

Vei putea alege briose, tort, placinte, fursecuri, prajituri cu ciocolata, chec… toate delicioase, facute in casa, ieftine si fara ingrediente animale! Vor fi si sucuri proaspete!

* LUNI 26.04: la Ceainaria Serendipity, str. Dumbrava Rosie nr. 12
* MARTI 27.04: la nou-infiintata Biblioteca Alternativa, str. Bogdan Voda nr. 9, care de acum incolo va gazdui si o colectie de carti a SVR!




Ma voi duce negresit cu Victor luni (Str. Dumbrava Rosie este langa Parcul Graidnea Icoanei, adica langa casa mea). Nu stiu daca ingredientele sunt organice ori ba, dar sper sa nu gasesc pe acolo pajituri cu margarina sau colorate siclam si turcoaz (adica cu coloranti mega-interzisi), ca plec si nu mai cumpar nimic!!... Si fac si scandal!... Glumeam.

4 comments:

mir said...

Sincer, nu cred ca o sa vezi gram de margarina sau coloranti. Am un mare respect pt cei cu dieta raw vegan, mai ales ca au curajul sa indure o groaza de critici din partea ignorantilor( printre ei fiind si medici). Au vointa si vor sa schimbe obiceiurile gresite cu care au crescut. Adevarul este ca cineva trebuie sa faca o schimbare.

Adina said...

Am fost, am cumparat, am gustat. Nu mi-a placut gustul (la ceea ce am gustat eu). Am intrebat ce ingrediente contin, din pacate persoanele care vindeau nu stiau prea multe detalii, asa ca nu va pot spune ce contineau exact. Doar ca erau ingrediente vegetariene. Gustul neplacut cred ca se tragea de la amidon. Eu m-am dezobisnuit de asa ceva.

PAREREA MEA este ca o dieta raw vegan este binevenita doar din cand in cand. Pentru ca am tinut si eu posturi religioase si am incercat sa am in acea perioada o dieta de tipul raw vegan, va pot spune ca este foate greu sa iti asiguri/prepari combinatii de alimente sanatoase in stilul raw vegan.

Anonymous said...

Eu as zice ca pt. cine vrea tinerete fara batranete si o sanatate de fier, pretul platit nu e asa de mare. Gusturile pot fi educate.Am vazut filmul "Simply raw" si m-a convins.Vreau sa-l vad si pe "Food matters", am inteles ca este revelator, nu stiu exact inca. Experimente am mai facut si eu si pot sa zic ca folosirea painicilor harice rezolva o parte din problema.
Apropo de prezentare, pacat ca cei care vindeau nu erau in tema, in felul asta ai fi stiut exact ce ingredient nu era pe gustul tau; el se poate inlocui.

adrian said...

Nu stiu ce sa spun timp de generatii organismul nostru a fost hranit si cu mancare gatita, nu cred ca schimbarile bruste si radicale sunt benefice pentru organism. Nu sunt medic, dar cred ca exagerarile nu sunt benefice organismului uman. Multe cruditati, multe alimente nepreparate termic, da,sunt deacord, dar nu numai!