12 April 2010

Ce am mancat azi

Masa1: 2 oua ochiuri, o lingura seminte in, o lingura seminte dovleac, sare
Masa2: salata din 1 andiva, smantana, 2 ridichii, seminte in, seminte dovleac, ulei maslina, lamaie
Masa3: fulgi cocos
Masa4: slanina, cascaval
Masa5: va urma... spanac, ricota, ulei masline

Provocarile zilei: sa-i dau lui Victor o amandina cu lingurita, si sa fac lasagna cu ricota, telemea capra si spanac, pe care i-o voi servi-o diseara, cu salata verde. Eu mi-am pastrat doar umplutura pentru diseara.

Pentru cei ce citesc si nu cunosc detalii despre dieta keto: nu va apucati sa mancati ce mananc eu, fara sa va documentati, fara sa cantariti mancarea, sa calculati cantitatile de nutrienti, si sa cereti sfatul cuiva priceput in domeniu. Dieta este periculoasa daca nu este tinuta corect si sub supravegherea cuiva competent. Eu nu mai scriu cantitatile si nu mai calculez tot timpul, pt. ca "ochiometrul" mi s-a reglat in ani de zile.

Ca reguli: incerc sa mananc grasimi dublu fata de proteine (care sunt 1,5 - 2gr/kilocorp) si carbo la minim. Daca nu mananc grasimi suficiente, in lipsa carbohidratilor din alimentatie, corpul va trece la sursa alternativa ptr. a-si produce carbo, si anume propriile tesuturi. Va descompune muschii. Asta este numai unul dintre motivele ptr. care dieta este periculaosa daca nu este tinuta corect.

3 comments:

Anca said...

Draga Adina, iti citesc blogul cu placere si invat lucruri utile de la tine. Eu am acnee usoara dar inestetica. Crezi ca o anume dieta m-ar ajuta sa "scap" de ele?

Adina said...

Este motivul pentru care eu apelez la dieta keto. A dat rezultate buna in acnee la multi oameni, nu numai la mine.

Daca doresti sa incerci aceasta dieta, trebuie sa incepi cu niste analize medicale detaliate, dupa care trebuie sa te informezi despre dieta, apoi treci la partea practica.

Anonymous said...

Salut!
Intamplator am ajuns pe blogul tau si am aflat de aceasta dieta.M-am documentat putin astazi si m-am cam speriat. Ce-i drept este eficienta in slabire, dar nu stiu cat de sanatos poate fi organismul cu atatea grasimi si proteine( mai ales de origine animala). Am o intrebare: cum reusesti sa mentii alcalinitatea in organism?
Din punctul meu de vedere , dupa toate cate am studiat, singura dieta cu adevarat sanatoasa este cea vegana, crudivora. E intr-adevar o provocare, stiu, dar pana ma hotarasc sa intru in totalitate pe ea, inca tatonez si alte zone.