31 January 2010

Insomnia party 6 ani

Ca-n fiecare an, Insomnia a facut party. Anul asta, vineri seara in The Gang. Chiar ma gandeam, ca in afara de primul an, am fost la toate petrecerile 5 ani la rand!... La prima petrecerere la care am fost eu, ei faceau 2 ani, iar eu nascusem de 2 luni... Plus 1 mai la mare cu ei in fiecare an. Am trait foarte multe momente frumoase cu oamenii din acest club. Sunt super toti, in special Greg, si nu numai pentru ca este fondatorul.

Pun pozele maine. Sunt super tari!... A fost foarte tare petrecerea, cu multe quelque chose d'intéressant, parca din ce in ce mai multe in ultima vreme... din pacate nu le pot comenta aici...

Ma gandeam ca aceasta longevitate a prieteniei mele cu acesti baieti, se datoreaza faptului ca nu am avut never nici un quelque chose... cu nici unul dintre ei. Am vazut atatea fete intrand si plecand din grup in anii astia, atatea trecand de la unul la altul (no offence pentru sotiile stabile sau relatiile de ani de zile, ca exista si asa ceva) de nu le mai tin minte... Observandu-i si ascultandu-i pe acesti baietii in anii astia, am vazut si am invatat cum femeile reusesc sa piarda respectul barbatilor si sa se aleaga doar cu niste tavaleli. Sincer, cum naiba vrei ca el sa-ti ofere mai mult, cand tu ai fost si cu frate-su si cu nasa-su si cu fina-su si cu cativa dintre prietenii lui?... De tavalit te-ar tavali toti in continuare (si nici macar nu intri in categoria profesioniste care isi merita banii pe bune), insa nu te astepta sa te vrea si de girlfriend. Am fost norocoasa ca am invatat doar privind, pentru ca unele invata pe propria piele, sau mai rau... altele nu invata niciodata.

Va mai povestesc maine cand pun pozele.

No comments: