12 November 2009

Afi Palace

Ieri am ajuns si eu in noul mall din Cotroceni. In primul rand trebuie sa retii locul unde ai parcat masina, ca altfel n-o mai gasesti. Parcarile sunt uriase si pe 7 nivele in subsol. In al doilea rand la etajul unu exista in extrema dreapta un magazin Lego, cu jocuri superbe pentru copii si cu preturi mai mici decat la Diverta. Am fost cu Victor si am lasat acolo aproape toti banii. In rest nu mi-am facut inca o impresie asupra mall-ului, pentru ca nu am vrut sa-l chinui pe Victor sa intru in multe magazine cu el. A fost mult mai intelegator ca altadata oricum, cand nu ma lasa sa intru in nici un magazin. Cu pachetele uriase de lego in brate (vrea sa le tina singur) m-a urmat si nu a zis nimic. Asa fusese intelegerea, mergem mai intai la Lego, apoi puiul are rabdare sa intre cu mami in alte magazine. In C&A am fost dezamagita. Mi s-au parut lucrurile de o calitate slaba. Am probat niste manusi lungi fara degete pe care le-as fi luat totusi, dar Victor mi-a spus ca sunt urate, asa ca l-am ascultat. Din Miss Sixty am plecat greu... de acolo, ca de obicei, mi-as fi cumparat tot. Deci trebuie sa revin...

2 comments:

vioricaghe said...

Buna,Adina!Nu am ajuns inca in acest mall caci m-am gandit ca sigur ca e aglomerat...si mie imi place Miss Sixty desi preturile sunt cam mari..ai vazut vreun palton frumos?

vioricaghe said...

Adina,tare mult imi doresc sa scrii la mine un comment la articolul "Fenomenul Bisturiul" despre experienta ta cu implantul cu silicon..caci multe dintre noi avem intrebari in cap despre aceasta operatie.te pup!