26 March 2009

Jogging

De azi am redeschis sezonul de alergat! Imi propusesem de la 1 martie, dar nu am fost in stare sa fac fata cu respiratia aerului rece + plecarea la munte pt. Victor la ski, si asa am ajuns la sfarsitul lunii martie. Ritualul este acelasi, undeva in primele ore ale diminetii dupa ce il las pe Victor la gradi, neaparat pe burta goala, in parc. Azi am inceput cu un sfert de ora in parcul National.

Comparativ cu anul trecut, stau mult mai bine in ceea ce priveste conditia fizica. Anul trecut am inceput prin iunie si am alergat in prima zi 7 minute si mai aveam putin si lesinam. Desi facusem sala intensiv in ultimii ani, cu cardio stateam cam prost. Plus fumatul. Am continuat toata vara si in final am ajuns la o ora de alergat fara efort, iar pe 14 octombrie la 6 seara a fost ultima zi de alergat (cand am alergat mai mult de o ora, de parca nu mai aveam ocazia vreodata...), ptr. ca a doua am facut operatia de implant mamar. Si urma o lunga perioada de repaos, asa ca am tras tare inainte, toata luna septembrie si pana la 14 octombrie am alergat aproape zilnic... Chiar imi amintesc ca undeva, cred ca pe 12 octombrie, am auzit la radio ca e maraton in Bucuresti, iar eu eram in forma de zile mari cu alergatul, si i-am zis mamei ca as vrea sa ma duc, sa incerc, daca nu pot, renunt pe traseu, nu ma obliga nimeni sa exagerez... Nici gand, ca daca racesc sau fac vreo febra si nu ma mai primeste doctorul Ionescu la operatie. Mama fusese cu mine la doctor cu vreo luna inainte, cand acesta imi zisese ca daca nu sunt in forma fizica perfecta in dimineata operatiei, nu ma primeste...

In fine, sa revenim. Deci, azi am fost ok dupa un sfert de ora, chiar as mai fi alergat, dar am zis sa o iau treptat. Se cunoaste ca am deja la activ cele 4 luni de alergat de vara trecuta. E clar ca voi ajunge mai repede si mai usor la ora de alergat de care eram capabila in toamna, deci va trebui destul de repede sa trec la un fel de ciclizare, adica voi alerga cateva minute cu o viteza medie, apoi un minut la o viteza mai mare, sau chiar la viteza maxima la care pot. Sa vedem ce iese. O sa incerc sa alerg in parcuri diferite, sa vedem ce ne ofera Bucurestiul in aceasta primavara!

2 comments:

camelia said...

buna
am citit pe blogul tau de pukka foods am cautat adresa exacta stiu ca e pe langa cismigiu poti sa-mi spui mai exact pe unde?le-am gasit site-ul dar nu am habar unde e strada aia

Adina said...

http://www.pukkafood.ro/en/map.html

Ai aici harta.