10 March 2008

Toate trenurile din lume

Puiul meu a facut de mic, o pasiune pentru trenuri. Se joaca cu trenulete, mananca in farfurii cu trenulete, are hainute cu trenulete, carti, caiete, gentuta, toate cu poze cu trenulete. In parc nu mai vrea sa coboare din acest trenulet.

Se joaca non-stop numai si numai cu jocurile din colectia Thomas&HisFriends (fara de care nu plecam nici de la un etaj la altul in casa...).

Il iubeste pe trenuletul Rio Bravo (copie fidela dupa primul trenul cu acelasi nume din California, care transporta minereu de aur).

Nu iesim din casa fara trenul Thalis.

Se joaca si cu trenuletul meu de acum 25 de ani, cumparat de tata din Germania. Tata mi l-a luat, tata l-a montat in sufrageria noastra de atunci. Si desi au trecut 25 de ani, imi aduc aminte si azi, cum tata era pe jos si imbina sine, iar eu statea pe fotoliu, cu spatele la el, si nu ma interesa nimic. Deh, fata! Probabil d'aia e intreg azi si se joaca Victor cu el.

Iar noaptea, cam asa dormim noi: cu trenuletul Rio Bravo si cu cel mai nou membru al clubului, Inter-City.

O experienta deosebita a fost vizita in Gara de Nord, cand am colindat mai bine de 2 ore de la un peron la altul dupa cum aparea un tren nou in gara, si abia l-am tinut sa nu urce in ele!

No comments: