28 December 2007

Muschi de vita cu ananas la cuptor

Am invatat aceasta reteta de la cineva cu multa experienta: bucatile de muschi de vita se lasa in suc de ananas la frigider cateva ore. Avantaj: carnea de vita devine FOARTE frageda. Cauza este o enzima numita bromelaina continuta de ananas, care are proprietatea de a distruge proteinele. Se pare ca si papaya contine aceasta enzima, dar nu am gasit inca papaya la noi in magazine. Iar aceste doua fructe sunt utile celor cu probleme de digestie, enzima respectiva ajutand metabolizarea mai rapida a proteinelor si fara eforturi din partea organismului.



Eu am adaugat si cateva cubulete de ananas in amestecul de carne cu suc de ananas. Apoi am pus la cuptor tot amestecul + ulei de masline + apa. Repet: nu pun sare la gatit, ci dupa prepararea termica.


Si in farfurie cu salata de rucola cu parmezan:



Gustul este unul foarte deosebit, un amestec de dulce cu amarui. Mie mi-a amintit de iepure sau vanat la cuptor cu vin.

No comments: