22 February 2016

Egrimni Beach, Lefkada

Zilele trecute am gasit prin casa o bricheta cumparata vara trecuta in vacanta in Grecia, in luna august. De la barul plajei Egrimni, care a disparut trei luni mai tarziu, pe 17 noiembrie 2015, in urma unui puternic cutremur. 


Despre vacanta in cel loc, gasiti aici.

Mi se pare ciudat sa fi fost intr-un loc care acum efectiv nu mai exista. A fost acoperit de apa. Ca sa nu mai zic de faptul ca nu pot sa nu ma gandesc, ce noroc ca nu am fost acolo (noi, alti turisti in general) cand s-a intamplat. Treaba asta imi aminteste de golul in stomac pe care il simteam in Santorini cand ma uitam la mijlocul vulcanului care inca scoate niste aburi. Si care a erupt si in '50 si in '40 si in '25... Nu m-am simtit deloc in siguranta acolo, si in mijlocul marii, si la sute de km de continent.

Revenind la Egrimni, o sa pastrez aceasta bricheta, deosebita si ea de acum incolo.


1 comment:

Luiza said...

Cutremurul ala s-a simtit puternic si la noi (pe insula Zakynthos).
Aici cutremurele sunt la ordinea zilei..m-am invatat cu ele desi doua au fost chiar puternice, insa din fericire fara urmari.
Bine ca nu ati fost acolo cand a fost cutremurul.