27 August 2015

Legume ecologice din Navodari

Din intamplare, plecand de la slujba de Sf. Marie dintr-o biserica din Navodari, am nimerit pe strada d-ului Costica. 

Si am gasit o curte plina de legume ecologice si un domn foarte dragut si primitor, care m-a lasat sa imi culeg singura din vrejuri tot ce mi-am dorit.  Il recomand cu drag celor care sunt in zona si vor sa faca niste cumpraturi bio. Isi pastreaza semintele de la un an la altul si le recultiva, nu stropeste cu nimic, si merge pe principiul micro-culturilor: cate putin din toate. Se pare ca asta ar fi succesul in a tine departe daunatorii. Pana la urma conteaza rezultatul, vorba unuia dintre olandezii care s-au nimerit o data cu mine la dansul in curte: "nu am mancat asa rosii gustoase in viata mea!"





Cum ajungeti mai exact? Casa d-ului Costica este in apropierea unei biserici care se vede pe stanga din drumul national. Cum pleci din Mamaia pe drumul national, mergi pana in dreptul Hanului Piratilor (care este pe dreapta), moment in care se vede o biserica pe stanga. imediat urmeaza un sens giratoriu, in care faci stanga si intri pe strada pe care locuieste d-ul Costica. 

Daca nu gasiti asa, sunati-l: 0734. 108.609.

No comments: