15 May 2012

Shake de proteine cu capsuni

Daca ieri am mancat fragi, azi am mancat capsuni, din aceeasi curte a finilor.



Shake-ul este din: o cupa de proteina de zer (aroma ciocolata), 100 gr. capsuni, jumate pahar apa plata.

Proteina de zer o iau de obicei dupa antrenament, simpla fara carbohidrati adaugati, deoarece whey-ul de la Now are carbo inclusi, iar antrenamentele mele nu au fost prea intense in ultima vreme. Din cand in cand mai imi fac si cate un shake acasa, combinat cu fructe de sezon ori cu migdale crude, caju, nuci. Acestea, daca ma organizez din timp, le pun in apa la hidratat cu o seara inainte. Si merg insotite de seminte de in macinate, o lingurita ulei cocos, lecitina.

Am ales un zer de la firma Now Foods pentru ca nu contine ingrediente artificiale si este indulcit cu stevia, nu cu aspartam. Din pacate pentru intoleranta mea la lactate relevata de testul York, este derivat din lapte. Se pare ca este insa singura exceptie pe care o fac de la regula de a nu mai consuma lactate, deoarece nu am gasit inca nici un inlocuitor mai bun ca zerul pentru masa dupa antrenament.

Dieta mea de azi a mai continut:

10:00 - 2 oua omleta cu jumate legatura patrunjel, 2 fire ceapa verde si 4 masline
14:00 - friptura porc (cat jumate din palma mea) cu salata varza alba (cat pumnul meu)
17:00 - shake-ul de proteine si capsuni (1 scoop whey + 100 gr capsuni)
seara: urmeaza peste, inca nu stiu cum pregatit :)

No comments: