26 April 2012

Ice Hotel - Balea Lake

O noapte in hotelul de gheata de la Lacul Balea a fost cadoul pentru ziua mea pe 7 aprilie, de la cei doi baieti ai mei. Mi-a placut asa de mult incat i-am intrebat seara inainte de a merge in iglu la 0 grade C: mai aveti si alt cadou?... ca asta nu prea imi place...














O camera din Ice Hotel.



Camera noastra din iglu.

Ne pregateam de culcare.

Asa am dormit, in geci, cu caciuli, in sacii de dormit.



Biserica de gheata.

Experienta merita, in ideea de a putea spune ca ai bifat-o de pe lista de indrazneli in viata. Mie nu mi-a placut foarte mult, pentru ca sunt foarte friguroasa si dependenta de comoditate si de civilizatie, iar daca tot e sa experimentez natura, macar sa fie cald si apa pentru baie. 

Majoritatea erau turisti straini care s-au veselit cu alcool pana pe la 2-3 dimineata si apoi au stat maxim cateva ore pana dimineata in camera de gheata. Daca faci asa, poate mai merge. Daca insa faci ca noi, sa mergi in camera la 21:45 cu mintea lucida, pana la 7 dimineata doar meditatia budista te mai poate slava. Oricum nu am dormit adunat mai multe de 2 ore. Si oricum, atat noi cat si betivanii eram toti la 7 fix la usa cabanei Balea, desi ni se spusese ca nu se deschide decat pe la 7:30. 

Marele nostru curaj a fost ca am dormit cu un copil de 6 ani acolo. Reustia de a nu raci i se datoreaza doctoritei homeopate Monica Uncvari, care i-a prescris un tratament preventiv pe care i l-am dat cateva zile inaintea experientei. 

Ca informatie utila, camera costa 400 ron pe noapte. Iarna nu se poate ajunge sus decat cu cabina care pleaca de la Cascada Balea, si care are program de la 9 la 16. Cabina costa 30 ron de persoana.

Imi pare tare rau sa spun ca la Cabana Balea am mancat foarte prost. Sper ca a fost doar o intamplare acum, in septembrie 2010 cand mai fusesem, mancasem chiar bine. 

2 comments:

hoinariromani said...

Superb! Imi doresc de doi ani sa ajung la hotelul de gheata, acum am ajuns prin intermediul pozelor tale.

Bilete de Avion - Rent a Car - Croaziere - Sejururi said...

Un articol frumos, cu imagini pe masura. Poate mai vii cu update-uri, daca mai treci pe acolo. Multumesc pentru informatii.