13 January 2012

Restaurantul Tirol din Sinaia


De cand asteptam eu sa mananc asa prost intr-un restaurant, ca sa am ocazia sa scriu si eu un review negativ! Ca prea am fost indulgenta pana acum cu toti! Si uite ca restaurantul Tirol din hotelul cu acelasi nume din Sinaia, mi-a dat ocazia azi. Meniul te imbie cu preparte deosebite, frumos descrise in mai multe limbi, mai rar gasesti intr-un meniu sparanghel si pulpa de urs. Atmosfera este placuta, cu obiecte decorative ce creeaza o atmosfera un pic vintage, iar daca stai la geam ai o priveste frumoasa asupra strazii principale din Sinaia. Insa din pacate pentru ei, concluzia mea a fost: mancarea proasta, preturile mari si un ospatar care nu cunoastea meniul! Minunat!

Sa incepem cu supa de ceapa. Am cerut sa nu aiba obisnuita felie de paine in supa, ci doar cascavalul ori branzeturile, in fine... ce or fi de origine lactata... Si mi s-a spus ca nu se poate, deoarece paine e bagata la cuptor mai intai cu unt si cascaval, dupe care e trantita in supe! Ok, zic! Asa sa fie! Cand vine supa insa, surpriza! Nici paine, nici cascaval! Am tacut din gura, ca oricum cardul cu rezultatele testului York din portofel unde-l tin tot timpul, ca poate ma ia salvarea incontienta (in Elvetia poate... in vise mai degraba...) si nu stiu aia ce sa-mi bage pe perfuzie... cardul imi soptea despre intoleranta mea la lactate. Bag lingura in craticioara de metal ordinar numit impropriu "inox" (era mai potrivit un recipient de ceramica, stiu ca in bucatariile restaurantelor se gateste in vase de metal, care elimina in mancare metale, dar nu vreau sa le vad si pe masa) si alta surpriza! rondele de ceapa pane prajite!!!... Am mancat numai zeama, care noroc ca nu avea mare gust, semn pozitiv ca lipsea delikatul, aka glutamat de sodiu. N-am mai facut poza cu supa, la momentul acela ma gandeam ca nu merita sa scriu despre un astfel de loc. Insa felul doi m-a convins.

"Deliciul alpilor". Carne de vita opinca cu un sos maro mult prea dulce dupa gustul oricui, ceapa era singurul ingredient detectabil, iar garnitura orez prefiert, dupa cum scria in meniu. Orezul era zemuind de apa, fara nici un gust, semn ca statuse in apa mult timp, ceea ce transforma amidonul din orez in sensul ca ii dispare gustul specific. Niste marar saracacios si uscat aruncat in semn de decor. Si ca sa fiu taioasa pana la capat, nu cred ca orezul asiatic prin excelenta, este cea mai potrivita garnitura la mancare tiroleza traditionala!


Eu mananc foarte rar dulce, insa am zis sa le mai dau o sansa si am intrebat care este cel mai bun desert pe care il au. Raspuns: strudel tirolez de mere cu sos de vanilie, sau de branza, daca nu vreau de mere. Ok, de mere vreau. Uitati-va putin in poza:


Mi-a adus o bucata de strudel de mere si una de branza, ambele arse bine in partea inferioara. Sosul de vanilie abia se ghiceste in jurul bucatii cu mere. Iar in mijloc trona un parfait cu zmeura, singurul mancabil de altfel...

Precizez ca si mancarea celorlalte 5 persoane de la masa a lasat de dorit din punctul meu de vedere: snitel ars, coaste uscate, piure fara gust. Si mai ziceam ca la Taverana se mananca prost...

3 comments:

adrian said...

buna ziua !
pt a va putea raspunde comentariilor dvs. am nevoie de o adresa de e-mail sau un nr de tel pe adresa adrian@corexromania.ro
va mutumesc anticipat

Adina said...

Buna ziua, domnul Adrian!

Pentru a raspunde ARTICOLULUI meu (comentarii nu am facut, acesta de aici este primul), puteti sa scrieti aici, la comentarii, in mod public, unde eu voi raspunde de asemenea in mod public.

Adresa mea de mail, daca ati fi citit, este trecuta la profil meu de pe acest blog.

In alta ordine de idei, simt ca este nevoie sa precizez ca articolul despre restaurantul Tirol este PAREREA MEA, personala si argumentata.

Acesta este un blog personal, avand in mare parte subiecte despre viata sanatoasa, iar din cand in cand imi expun si parerea despre alte subiecte, cum ar fi locurile unde calatoresc, restaurantele unde mananc.

Nu aveti cum sa-mi schimbati parerea negativa despre un fapt consumat, si anume experienta din restaurantul Tirol din ianuarie 2012. O eventuala viitoare vizita in restaurantul Tirol, mi-ar putea schimba parerea intr-un sens pozitiv, in cazul in care serviciile restaurantului ar fi imbunatatite pana atunci.

O zi buna!

adrian said...

Buna ziua din nou!
Din cate am vazut scrieti ARTICOLE destul de relevante cu privire la locurile in care va petreceti vacantele si timpul liber, de aceea nu am de gand sa contest relatariile dvs. cu privire la retaurant Tirol din Sinaia ,ci doar sa ne cerem scuze pt ca ati venit ,ati luat masa intr-un local pe care echipa noastra incearca sa-l tina la un standard cat mai ridicat ,in care sa servim produse cat mai calitative si servicii adecvate,iar din pacate dvs. nu ati fost multumita de ceea ce ati descoperit in rest.nostru.
Totodata va mai asteptam cu cea mai mare placere in rest Tirol si speram sa va putem schimba impresia dvs.(care de altfel este printre putinele impresii negative primite in timp de 4 ani de functionare)
Atricolul dvs ne ajuta(speram) sa schimbam ceea ce este negativ si sa inbunatatim serviciile cat mai mult posibil!!!
Ne cerem scuze inca odata pt 'neplacerile ' cauzate si va asteptam cu drag sa ne treceti pragul si cu o alta ocazie.
Va multumim,

Cu stima ,
Adrian Fux
Director Executiv