20 December 2011

Restaurantul Vecchio 1812

De cand cu intolerantele alimentare ivite la testul York, a devenit greu sa mai mananc la un restaurant. Desi am hotarat inceperea drastica a dietei dupa 1 ianuarie, incerc in mare parte sa mananc inca de acum fara lactate, aparute cu intoleranta maxima (culoarea rosu). Glutenul oricum il exclusesem de mult timp (desi nu am descoperit intoleranta la gluten), insa noua descoperire, anume intoleranta la drojdie, ma face sa nu mai pot manca nici paine din cand in cand.

Azi am fost la restaurantul Vecchio de langa strada Lipscani. O poveste pe prima pagina a meniului spunea ca aici ar fi fost prima cafenea din Bucuresti. Decorul interior este dragutzel, deosebite erau aranjamentele ptr. sarbatori.


Supa de rosii toscana. Am refuzat parmezanul ras deasupra. Daca ar fi de capra, as putea manca din cand in cand si branzeturi. Painea am ocolit-o cu greutate...


Felul doi, cotlet de berbecut australian. Si chiar ca parca venise cu avionul. Si prinsese si trafic de varf de la aeroport pana in centru... Pentru ca singura impresie negativa pe care am avut-o in ceea ce priveste servirea, a fost pauza foarte mare intre cele 2 feluri de mancare.



Daca mananc si un prim fel, nu mai iau garnitura. Daca luam, as fi ales sparanghel sau spanac. Nu va lasati atrasi de garnituri gen cartofi in crusta de sare. Cartoful este tot un carbohidrat cu indice glicemic mare, indiferent cat de pompos suna pregatirea.

Desertul a lipsit. Din pacate, in acesta perioada se pare ca nu-mi permit desert in fiecare zi.

Pe ansamblu, recomand acest restaurant. Sper sa revin si sa iau si desert.

No comments: