08 November 2011

Piatra de alaun, cel mai bun deodorant

Este un mineral cu proprietati antibacteriene. Am cumparat-o din Egipt in octombrie 2010. A costat extrem de putin, cativa euro ditamai pietroiul. Am tinut-o intr-un dulap pana acum cateva saptamani. Aveam tot timpul alt deodorant si nici nu prea stiam cum s-o folosesc exact, asa ca amanam momentul testarii. Intr-o zi cand am ramas fara deodorant, am decis s-o incerc.

Desi dupa prima zi am avut revelatia faptului ca nu am transpirat deloc si am avut o piele perfect curata chiar dupa 12 ore, am asteptat cateva saptamani ca sa fie testul complet. Deci, concluzia este ca nu mirosi deloc a transpiratie. Si spun acest lucru prin comparatie cu deodorantele bio, deoarece in ultimii ani de cand am trecut la ele, am acceptat ca eficienta acestora nu este 100%. Comparativ cu chimicalele (aici ma refer de la Niveea pana la Chanel), alaunul tot superior este, prin faptul ca nu lasa absolut deloc urme pe piele.

1 comment:

Iulia Ioan said...

Yep... Perfect de acord. Si-a dovedit eficacitatea si in cazul sotului meu. Desi am dat destul de mult pe un roll-on cu piatra de alaun (cam 12 euro)face toti banii.