19 August 2011

Un ochi spre trecut, unul spre viitor

In frumoasa mea gradina
Sunt stapana, sunt regina,
Am aici pe razoare
Floricele zambitoare:
Garofite, crasmarite
Si-un covor de altrastrite.
Eu fac florile sa creasca
Si la invat sa ma iubeasca.


Mamaia o recita des cand eram mica. Mi-am amintit-o zilele trecute, gandindu-ma tot mai des la ea in ultima vreme, deoarece se apropie implinirea unui an de la trecerea ei in nefiinta. Mamaia tot imi lipseste, tot mi se pare stranie ideea ca ea nu mai este. Cand mi se imtampla ceva frumos ori urat, tot am inca un impuls s-o sun imediat sa ma laud ori sa ma plang, asa cum faceam mereu, uitand ptr. cateva secunde ca ea nu mai este. Cand realizez, parca ma trezesc greu dintr-un vis.

Si cum viata merge mai departe si copiii cresc, marti dimineata lui Victor i-a cazut primul dinte. Victor a fost in culmea fericirii ca "s-a facut baiat mare", iar eu am incercat un amestec de fericire (ca am avut norocul sa fiu linga el in acel moment) cu tristete ca vremea trece prea repede, de parca o alearga cineva! Parca ieri avea 5 zile, apoi un an...

No comments: