08 July 2011

Zana Maseluta

Este vorba despre cabinetul DentEstet4Kids, de langa Manastirea Casin, destinat copiilor si adolescentilor. Victor are 9 carii si le reparam acolo. Cunoastem locul deoarece acolo a mers in vizita la Zana Maseluta cu gradinita in 2009.

Cuvinte numai de lauda. Preturile sunt mari pt. romani, mici daca eram in Paris. Rabdarea personalului este foaaaarte mare (eu nu am atata rabdare cu copilul meu, cum are doctorita Simona Luca: "sa mai deschidem 2 secunde guriiitzaaa!... apoi sa mai facem o pauza sa ne jucam 5 minute..."). Rezultatul pe masura: a reusit pana acum 3 obturatii de canal fara anestezie, fara lacrimi si fara frica de urmatoarea vizita.

Cuvinte pt. mine despre cum a ajuns copilul in asa situatie... nu de lauda. Mai degraba de mirare. Eu am mancat corect in timpul sarcinii, l-am alaptat 6 luni integral la san, i-am dat de foarte mic suplimente zilnic, nu cu intreruperi (vit&min, lecitina, probiotice, omega3, vit. C, etc.), mananca ce trebuie, etc, etc. Doar nu scriu pe blog despre ce e sanatos si copilului ii dau bazaconii... O fi posibil, dar nu e cazul meu. Ma intreb totusi daca Victor pe care l-am tinut intr-un mod de viata si alimentatie aproape exemplar (cati copii au avut parte pana la 6 ani de seminte de brocoli germinate, propolis, remedii homeopate, recipiente din sticla ca sa nu ia xenoestrogeni din plastic, somn de la 8 seara...) are 9 carii la 6 ani, atunci ce sa mai zic de cazul celor care mananca prost, nu iau vitamine, mamele au fumat in timpul sarcinii?... E adevarat ca nu s-a spalat pe dinti prea des. Dar eu nu m-am spalat deloc pana la 7 ani, si am avut prima carie prin liceu. Si are un bagaj genetic ingrozitor de la tata. Sa fie vina numai a bagajului genetic? Ce o fi totusi cu copii din ziua de azi? WTF?

Din punct de vedere evolutionist, este evident ca generatiile ce vin sunt din ce in ce mai putin rezistente fizic. Mi-ar placea sa spun ca macar mai destepti, dar dupa faza cu bacul din Romania, am mari intrebari. Ceea ce ma duce cu gandul ca ne indeptam incet si in mod firesc spre sfarsitului natural al evolutiei speciei noastre. Daca nu vine vreun cataclism care sa ne ucida pe toti instantaneu, atunci ne vom degenera treptat pana vom pieri. Doar parerea mea... Suntem pe generatie ce vine, mai degenerati.

Revenind la DentEstet, recomandam calduros. Concluzia este ca nu e bine sa faca copilul carii, insa daca le are, nu putem sa procedam ca spartanii sa aruncam copilul in prapastie si sa facem altul, asa ca este bine sa apelam la un cabinet specializat ptr. copii.

Victor ii spune Simonei, doamna Maseluta, o combinatie intre doamna doctor si Zana Maseluta.

1 comment:

Aquamarine said...

In general, baietii au nevoie de afectiunea tatalui. Cand aceasta lipseste, manifestarile sunt multiple. Nici un alt personaj masculin: bunic, unchi, prieten din viata baietelului nu-l va putea inlocui pe tatal lui, din pacate. Chiar daca s-a intamplat o separare intre mama si tata, trebuie mentinuta legatura baietelului cu tatal lui. Singura exceptie e un tata agresiv. Sigur, problema cu dinti, poate fi pusa pe seama bagajului genetic. Dar multe raspunsuri la intrebari le poti gasi citind cartile lui Lazarev, "Diagnosticarea Karmei". Daca ai timp, iti recomand cu caldura: http://cartipentrutine.tripod.com/id166.html
Multa sanatate!