15 May 2011

Vizita la gradina Botanica din Bucuresti

Am fost azi cu niste prieteni, toti cu copiii, sau mai bine zis toti cu baietzii, ca in grupul nostru toti au baietzi. 5 lei pt. adulti, 2 ptr. copii. Ni s-a parut mai degraba o vizita intr-un parc mai mare. Sunt zone neingrijite, cu balarii, fara placute descriptive ptr. toate plantele. Desi era un anunt la intrare cu "fara biciclete", totusi paznicul a permis intrarea cu bicicletele celor 3 copii. De asemenea ai voie sa manaci in interior si sa fumezi. In Singapore nu ai voie nici pe strada, dar in vreo gradina botanica... Iar pe strada amenda ptr. mancat si baut este 500 singaporezi, adica 250 euro, iar ptr. fumat dublu.

Asa stand lucrurile, vizita s-a transformat in shooting ptr. Victor.







2 comments:

juazzshop said...

ooo sa vii s-o vezi pe cea de la cj...ti-e mai mare dragu :) foarte ingrijita si o diversitate ff mare de specii.

Adina said...

Am vazut-o cand eram in clasa a 4-a. Calatoream prin tara cu parintii vara. Nu mai tin minte mai nimic de acolo, decat ca parintii au laudat-o. Si ca mi-am laut de acolo un arbore de cafea cat un deget. Si l-am plantat intr-un ghiveci acasa, si a crescut ditamai copacul in cativa ani. Il iubeam si eram mandra de el! Vorbeam cu el asa cum auzisem ca e bine ca sa creasca mai frumos. Si prin clasa a 8-a, eu cu mama am plecat din Bucuresti cateva zile si tata care a ramasa acasa, nu avea de facut decat sa ude planta. Si tata a luat prima sticla pe care a gasit-o pe masa din bucatarie cu lichid transparent in ea, si a pus la radacina, crezand ca e apa. Si era palinca. Evident ca s-a uscat. Am plans, am incercat sa ii schimb pamantul, degeaba. Si lemnul uscat mirosea mai tarziu a palinca. Multi ani am fost suparata pe tata. Acum ne amuzam cand ne amintim.