10 March 2011

Alge

Algele se cumpara uscate si se dau in fiert pana se umfla, apoi se taie fasii, bucati sau cum se doreste. Eu am amestecat cu somon, morcov, susan, ulei, lamaie, sos soia (o cantitate mica, oricum consum rar, deci nu ma afecteaza efectul fitoestrogenic), usturoi. Dar pot fi pregatite in N combinatii. Daca nu stii ce sunt, ai inclina catre paste aldente.



Am observat ca sunt foarte satioase. Multe ore dupa ce le-am mancat nu mi-a fost foame. Victor din pacate a facut "bleah" cand le-a vazut.

3 comments:

Marie said...

Buna :) Foarte interesante postarile legate de viata sanatoasa. As incerca si eu o reteta cu alge, dar n-am idee de unde pot sa cumpar.Tu de unde le-ai luat ?
Am vazut in supermarket un amestec u alge, susan si somon, dar fiind preambalat are si alte ingred mai putin sanatoase.

Adina said...

Algele le-am luat din megaimaj. Amestecul l-am facut dupa o reteta preambalata tot din mega. Dar se pot face si alte combinatii.

marie said...

Mersi mult de raspuns:).
Intre timp am cumparat un pachet de la un magazin "bio", dar nu am fost deloc incantata de ambalaj si gust mi se parea ceva suspect. Am mai mancat alge la sushi si atunci mi-au placut
O sa le incerc pe cele din mega.