07 August 2010

Ce am mai mancat...

... si am apucat sa fac poze:

- frigarui din creveti congelati, ceapa si ardei gras;



- tarte

blat = faina (ovaz, secara, in, migdale, caju, ce mai doriti), unt, smantana; ideal ar fi ca nucile sa se tine la inmuiat cateva ore cel putin; ingredientle se amesteca pana devine o coca, care apoi se tine la frigider 2-3 ore; se coace in forme de tarta si se umplu cu crema;

crema = avocado bine copt, curmale, cacao, miere; se mixeaza in blender.



- fursecuri din ovaz (nemacinat), fulgi cocos, unt de cocos, ou, smantana, cacao;



- tort "raw"; nu sunt vegana, si nici nu intentionez, insa m-a tentat reteta, mi s-a parut o provocare, ptr. ca nu credeam ca imi va iesi:



blat= 3 cani nuci, o cana curmale (inmuiate cateva ore in apa rece), jumate de cana cacao; toate se mizeaza in blender; daca e mult prea vascoasa, se adauga din apa de la curmale; se imparte in 2 aceasta compozitie, se modeleaza cu mana 2 foi care se pun la frigider pana se face crema;

crema = un avocado bine copt, o cana curmale (inmuiate...), jumate cana miere, jumate cana cacao; se mixeaza; se pune intr-o forma de rotunda, prima foaie, apoi niste fructe (eu am pus banane), apoi jumate de crema, apoi se pune peste crema cealalta foaie de blat cu grija sa nu apasati, sa nu iasa crema; apoi se rastoarna invers pe o farfurie si se acopera cu restul de crema si fructe; arata asa:



Am folosit cantitatile exacte. Data viitoare insa (desi nu cred ca mai fac; nu ia mult itmp, insa tot e complicat) as pune mai putina cacao in blat.

- sucul lui Victor (il face singur cu mixerul) din fiecare dimineata: 1-2-3 fructe de sezon (depinde ce avem in casa) + cate o lingurita din: vitamine&minerale lichide, lecitina lichida, polen, seminte in, ulei de ficat de cod;

1 comment:

Anonymous said...

Draga Adina, super reteta de tort:) Eu fac bomboane raw, curmale, nuci, cacao, stafide, chiar si avocado. Curmalele se inmoaie f repede cu putina apa calda, nu dureaza nici 5 min, in felul acesta isi pastreaza mai bine proprietatile:) Crema este ff gustoasa dar curmalele fiind asa de dulci eu nu mai pun si miere, de fapt curmalele se folosesc ca inlocuitor de zahar:).
Iti urmaresc cu drag blogul, retetele si sfaturile minunate. TE pup
Diana