14 March 2010

Cumparaturi la Metro in Bolzano

Sunt in nordul Italiei pentru o saptamana si azi am facut niste cumparaturi de la Metro in orasul Bolzano. Am reusit sa gasesc si cateva cumparaturi din categoria "mai sanatoase":

- am vazut in sfarsit cu ochii mei si cumparat oua ecologice al caror cod incepe cu cifra 2 (crescute in libertate dar nu cu hrana eco) 1,39 euro 6 oua;



- si al caror cod incepe cu cifra 0 (gainile crescute in libertate si hranite eco) 1,39 euro 4 oua; am cumparat ultima cutie cu cifra 0, cu cifra 1 nu mai aveau, cu cifra 2 mai erau putine, cu cifra 3 erau tone; in Romania, eu nu am gasit oua decat cu cifra 3, motiv pentru care consum oua exclusiv de la tara;



- pe interiorul capacului iti explica fiecare cifra din renumitul cod inscriptionat pe ou, subiect ce a monopolizat stirile in Romania acum vreo luna;



- germeni de brocoli 1,99 euro 50 g;



- sare fara iod din muntii Himalaya 4,5 euro 1,4 kg;



- pulpe de pui cu ambalaj pe care te asigura ca nu a fost hranit cu omg-uri;




Concluzia: alimentele sanatoase sunt scumpe in orice loc. Vorba aia... pay now or you'll pay later...

7 comments:

Anonymous said...

Oua ecologice se gasesc si la noi, in Bucuresti. Eu cumpar de la Mega Image si de la Naturalia (Str. Coltei). MD

Adina said...

Ai gasit la mega oua cu alta cifra decat 3?

Anonymous said...

Da, vorbesc foarte serios. La mega image de la Unirii. Nu sunt intotdeauna pe raft, se vand destul de repede. 10-11 lei cutia cu 10 oua. Sunt din Transilvania parca, sunt certificate AE si au cifra "0". Data viitoare o sa le fac si poza :)

kzarinne said...

Despre asta e vorba: http://www.biopopavi.ro/

Eu in Cluj le-am gasit numai in magazinele bio, nu si in supermarket-uri. Am gasit in schimb in Carrefour oua inscriptionate cu cifra 2, la cartoane de 30 bucati.

Anonymous said...

Ai primit mail-ul meu?

Adina said...

Cine esti si ce e-mail mi-ai trimis? :))

Cred ca ar trebui sa te semnezi, ca sa-ti pot raspunde. Primesc multe e-mailuri.

Anonymous said...

Scuze, am uitat sa ma semnez. Ti-am trimis pe mail niste poze cu ouale bio pe care le poti gasi si la Mega. MD