17 August 2009

Poze de la ziua Evei

Mai va amintiti glumele alea ale parintilor nostri, cand eram noi mici, despre cine cu cine se va casatori cand vor creste mari? Mama de exemplu, pe cand aveam eu vreo 5-6 ani, avea o prietena Dana, care avea un inel cu o piatra mov si un fiu... pe care nici nu mai stiu cum il chema... o s-o intreb pe mama cu prima ocazie... Ordinea nu e intamplatoare: deci avea un inel si un fiu, nu un fiu si un inel. In fine, de cate ori veneau la noi in vizita, eu cu fi-su treceam in camera mea sa ne jucam, si le auzeam din sufragerie glumind "cand ii dai inelul Adinei sa-i logodim?". Iar eu am trait ani de zile cu frustarea ca nu-mi da inelul cu piatra mov. Cred ca de atunci am ramas cu obsesia culorii mov.
Acele glume m-au iritat cand eram mica, insa iata ca timpul trece si unele lucruri nu se schimba niciodata, asa ca mi-a venit si mie vremea sa fiu partasa la astfel de glume.

Sambata am fost la ziua Evei, care mi-a fost desemnata in grupul nostru de prieteni ca nora. Nici nu am intrat bine pe poarta, ca Alin m-a si primit calduros: "ce faci cuscraaaa?!!!!!" Bine, mai tarziu dupa mai multe beri, vroia sa facem schimb de mame, de la apucat pe fiul meu plansul. Binenteles ca intelege tot la 3 ani si 11 luni.
Aveti cateva poze in continuare de la kids-party: Victor si "nora" mea Eva sufland in lumanari.

Eva a prins glumele si era foarte draguta si atenta cu Victor.
Cred ca Victor aici se gandea ce glume proaste fac adultii.






Completez mai tarziu: am intrebat-o pe mama cum il chema pe baiatul Danei. Il cheam Felix si nu mai stie nimic de el. Despre Dana nu am scris ieri ce s-a intamplat cu ea, dar voi scrie acum: a murit vreo 10 ani mai tarziu de cancer, in acelasi an cu inca 2 prieteni foarte buni de familie (Ana si Virgil), toti de aceeasi boala. Eu aveam vreo 15 ani atunci. Am fost extrem de marcata de aceste evenimente. Este momentul in care am inceput sa fiu preocupata de sanatate si sport, realizand singura foarte rapid la acea varsta totusi mica, legatura direct proportionala dintre stilul de viata si sanatate.

1 comment:

Poze said...

La multi ani!