04 May 2009

Rzumat weekend 1 Mai

Vineri am ajuns in Mamaia la Ambasador la 1.30 AM. Pe drum eu am dormit (ca de obicei). Nu a plouat pe autostrada, asa cum provaduiau posturile radio joi seara, ca vine potopul. Cand am ajuns in Constanta se vedeau stelele pe cer. Vineri dimineata am facut plaja in toata regula pe balconul hotelului. Restul zilei, o masa prelungita la Fatoria, o plimbare pe plaja in jurul Kudosului. Nu am intrat printre petrecareti sa-mi salut cunostintele, ca tocmai rememorasera prietenii faza de prin 2000, cand i-au ridicat pe toti in masa si i-au dus la politie. Si nu stii cand se repeta... Oricum daca nu bei sau nu te pastilezi, nu ai cum sa te simti bine printre cei de acolo, asa ca i-am privit de la distanta.

Vineri seara: Bamboo. Un pahar si jumate de sampanie. Va vine sa credeti?... Nici mie!... Asa ca sambata am fost fresh toata ziua! Asa ca am recuperat si m-am obosit inutil toata ziua prin restaurantele si cafenele din Constanta. Locuri de pierzanie a siluetei si economiilor... vorba lui Alice Nastase. Sambata seara m-am culcat la 12. Ceilalti au plecat in Office. Fara masa. S-au intors dupa 20 de minute... intrasera pe la o intrare si le luase 20 de minute sa iasa pe la cealalta intrare, in stilul "sardele". Duminica nu mai stiu ce am facut, ce n-am facut, ptr. ca am asteptat cu nerabdare sa ajung mai repede la Bucuresti la pui. Care m-a certat de ce am plecat si nu l-am luat cu mine. Nici el nu fusese acasa, a fost cu parintii mei in Delta, la acvariu din Tulcea, la pescuit. Mi-a povestit ca a prins regina baltii si i-a dat drumul inapoi in apa, ca era mica. Ca a comandat singur la restaurant in Tulcea (doar e baiat crescut in carciuma...) supa de vita cu smantana cu paine si snitel la gratar cu piure. Ma mir ca n-a vrut sa intre in bucataria restaurantului respectiv...

No comments: