23 May 2008

Din inima

N-am mai scris de mult. Am avut activitati. Din plin. Foarte interesante. Haha!...

In alta ordine de idei, ma transform. Invat lectii noi... tarziu e adevarat. Am intalnit persoane pe care mi le-as fi dorit sa le intalnesc la 16 ani. As fi fost alt om acum.

Si in tot iuresul de evenimente si intamplari si sentimente si transformari, ma opresc uimita si ma mai uit la cate o poza de acum un an si ceva:




Eu de firea mea, de la mama natura, mai sensibila... Pana la puiul asta, cel putin, am fost chiar naiva. Dar dupa ce puiul asta a aparut, am realizat ceva: inima unei mame nu mai poate fi niciodata "dezumflata" de tot (asa cum patea femeia dinainte de a deveni mama), deoarece are in ea un pui. E ca si cand ai vrea sa golesti o sticla de plastic si s-o calci in picioare, ca s-o aplatizezi. Ei bine, sticla are in ea un bulgare dintr-un material foarte tare. Nu ai nici o sansa s-o vezi una cu linia solului. Punct. 


1 comment:

laura said...

io nu cred ca sensibil egal prost:(
verifica www.priviriinverse.ro......pop